Jag kör bara i den gruppen för att visa att det går precis lika bra (med selleri) att köra långsamt. Jag försöker sprida Radical Tourings budskap även i snabbgruppen. Det funkar dåligt eftersom dom kör 8r kring mig...
Dessutom hade jag inte knät i backen en enda gång som vissa andra fotpinneskrapare...
Jag hade fortfarande ett fånigt leende när jag gick och la mig...
Så jäkla gott att ligga långt ner i en kurva och spela lagom med gasen.
Lagom kommer troligen att bli mer och mer vartefter att färdigheten ökas.
Favoritkurvan är den efter depårakan. bara att lägga ner och dra runt hojen.
Se där, jag trodde jag var ensam om att somna frammåt fyra (vet ej om det var adrenalin/endorfin-koncentrationen i blodet eller möjligen kaffe, men jag drack ju inget kaffe )
Inte alls Micke, du var ju den enda som fattade budskapet!!!
Jag försökte komma ifatt dom andra för att sprida till dem med men jag misslyckades fatalt...
Se där, jag trodde jag var ensam om att somna frammåt fyra (vet ej om det var adrenalin/endorfin-koncentrationen i blodet eller möjligen kaffe, men jag drack ju inget kaffe ) [/B][/QUOTE]
Det enda jag drack var en hel massa liter vatten (kläderna under stället var mer än fuktiga så att säga) vätskebalansen måste tillbaks, så jag får det nog till att det var adrenalin/endorfin-koncentrationen i blodet som var skyhögt i våra fall då.
Hade innan bara hört att det är svinskoj men kunde absolut inte föreställa mig att det var så här j----------vlaaaaaa kul
Jag vet iallafall vad jag ska göra på söndags em resten av mitt liv.
Skaffar du motard så får du köra mycket oftare, och dessutom på den snart färdiga Lockarpsbanan. Jag var ute i två-tre timmar igår och körde på SRW. Pga lite regn i början så var det inte fler än högst 7 på banan samtidigt. DET var roligt!