Bilder från SMCs aktiviteter

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Hej på er.
Jag håller på och försöker samla alla "våra" fotografer och deras alster på ett ställe, för Rörken gäller
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=4409

Fram tills nu har jag gått igenom UARRs forum på http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=32
och lagt diverse länkar till olika hemsidor med foton från Rörken och Tuvängen.

Tipsa mig gärna om det är någon/några som saknas.

Det behöver inte bara handla om Rörken, kravet är att det är någon form av SMC-aktivitet

Ähum... :rolleyes:
Då jag inte haft tid med min sida på ett bra tag så har jag tyvärr blåst bort allt för att göra en nystart efter Power meet som är i helgen. (Massa raggarjävlar i Västerås... och ja, jag kanske kommer bära skinnväst och åka omkring i en gammal 60-tals Ford med V8) :tungan
Länkarna till mina bilder fungerar därför inte längre.

Eventuellt kan jag lägga upp många eller alla mina Rörken-bilder igen om tillräckligt intresse finns. Har 1000-tals bilder från och med 2002 och framåt.

Edit: Jag har några hundra bilder till som t.ex. Fjällnornaträffen ett par år, ett SMC-årsmöte/party, mm men de har oftast inte varit så intressanta förutom för de som varit med.

Last edited:
Ähum... :rolleyes:
Då jag inte haft tid med min sida på ett bra tag så har jag tyvärr blåst bort allt för att göra en nystart efter Power meet som är i helgen. (Massa raggarjävlar i Västerås... och ja, jag kanske kommer bära skinnväst och åka omkring i en gammal 60-tals Ford med V8) :tungan
Länkarna till mina bilder fungerar därför inte längre.

Eventuellt kan jag lägga upp många eller alla mina Rörken-bilder igen om tillräckligt intresse finns. Har 1000-tals bilder från och med 2002 och framåt.

Edit: Jag har några hundra bilder till som t.ex. Fjällnornaträffen ett par år, ett SMC-årsmöte/party, mm men de har oftast inte varit så intressanta förutom för de som varit med.

Aj fan, det var synd.
Då går vi ju miste om många fina bilder.
Om du har lust att lägga ut bilderna igen så skulle jag bli glad.
Om du gör det hör av dig så jag kan uppdatera bildsidan

//Anders

edit: dina länkar är borttagna så länge

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden