Bilder från smc-kurs på kinnekulle 21/5??

Skillnad i körställning: En instruktör och en deltagare med crossbakgrund i steg ett. Steg två skulle också göra nytta :)

main.php

Last edited:
Tack K-man för en riktigt skön dag!
Jag har petat in feedback som ni så gärna vill ha, men det var inte mycket att klaga på så det blev nog nästan uteslitande positivt :)

Nu jävlar!:)

Mina bilder ligger ute på www.lepont.se/kinnekulle.

Om någon vill ha en bild?
Bilderna är högupplösta, vilket betyder att jag kan beskära dem! Vill du ha en bild i upplösning ca. 800*533 utan loggan ovanpå tar jag 50:- ink. moms!
Maila isåfall bild-nr, ex 4129, till pontus@lepont.se

Fan va mycket snygga bilder Pontus. En hel del på lilla mig oxå :tummenupp

/Mini från BikerBoyz

Tack K-man för en riktigt skön dag!
Jag har petat in feedback som ni så gärna vill ha, men det var inte mycket att klaga på så det blev nog nästan uteslitande positivt :)
Tack för feedbacken, även om du gett den till nån annan! Jag har bara fått ett enda omdöme från Kinnekulle hittills och det kom i lördags. Hoppas på fler :tummenupp

Glad att du är nöjd med kursen. Hoppas att steg två blir lika bra för dig också!

Last edited:
Huh :o !?
Det låter skumt. Jag lade in mitt igår. Av bilden ovan att döma så antog jag att du är killen (med ett muntert klingande namn) som ledde steg 1 medel i fredags.
Har svårt att tro att jag klickade på fel person, men jag har sluntit med musen förr...

Huh :o !?
Det låter skumt. Jag lade in mitt igår. Av bilden ovan att döma så antog jag att du är killen (med ett muntert klingande namn) som ledde steg 1 medel i fredags.
Har svårt att tro att jag klickade på fel person, men jag har sluntit med musen förr...

Tror inte du klickade fel.. Jag har också gjort utvärderingen utan att Kalle fått den! :va

Trevligt att träffas på ringen sist Steffo.. :)

//Danne

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...