Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Tja!
Igår var det dags då, finalen i SM i isracing. Per-Olov Posa Serenius hade chansen att ta sitt 21'a SM-guld, 62 år fyllda
Han vann samtliga sina heat, men i A-finalen fick han stryk av Stefan Svensson från ÖMK Rundbana. Till Posas försvar kan man säga att han körde med en spricka i ena axeln efter en krasch när han blev påkörd på landskampen i onsdags
Det var några rejäla vurpor igår också, ambulansen skjutsade iväg minst en till sjukhus, dock har jag ingen aning om hur det gick för dom. Den enda tidning som ens skriver om finalen är Uppsala Nya Tidning, men där står det bara om Stefan, Posa och trean Tommy Flyktman som i ett av heaten lyckades krascha rakt in i start/mål-arrangemanget:
Faktiskt jävligt kul att det var över 5000 pers i publiken, trots regn och allmänt surt väder
Lite folkfest, även om många nog vare sig vet vem som vann eller vilken sport det egentligen var... Jag hamnade med ett kul gäng som trodde jag var världens bästa fotograf med min stora kamera, och att jag minst kom från UNT. Kul att nån blir impad av min stora utrustning
Här är några fler teasers, resten finns på www.hoztic.se
Igår var det dags då, finalen i SM i isracing. Per-Olov Posa Serenius hade chansen att ta sitt 21'a SM-guld, 62 år fyllda

Det var några rejäla vurpor igår också, ambulansen skjutsade iväg minst en till sjukhus, dock har jag ingen aning om hur det gick för dom. Den enda tidning som ens skriver om finalen är Uppsala Nya Tidning, men där står det bara om Stefan, Posa och trean Tommy Flyktman som i ett av heaten lyckades krascha rakt in i start/mål-arrangemanget:

Faktiskt jävligt kul att det var över 5000 pers i publiken, trots regn och allmänt surt väder

Här är några fler teasers, resten finns på www.hoztic.se