Bilder från SM 2004 - Kinnekulle Ring

om du kollar min profil .. där kan du se vilka olika ställningar man kan ha med detta kameran

(det är ingen kameran som kostar några tusen lappar)

www.jvfoto.com skrev:
om du kollar min profil .. där kan du se vilka olika ställningar man kan ha med detta kameran

(det är ingen kameran som kostar några tusen lappar)

Är det D1x- eller -H?

Har beställt en canon 20D Vad tror du om den då? Aningen vassare en min gamla 10D.

nice, snygga bilder,,,är själv fotograf, man blir både åksugen och plåtsugen :-), har dock ingen digitalare, än, blir ju sugen att skaffa en sådan när man ser hur mycket bilder du tar på ett race, plåtar mest mellanformat och de är så saaatans dyra. På www.dayhot.com finns lite crossbilder om någon är intresserad, klicka på imagestock.

Tack .. och snygga bilder "Sidecar" .. .

jag kör med Nikon D1 men jag ska byta till Canon det blir nog en 10D man ska tänka på ekonomin .. pga vi (jag och Madsenfoto.nu) fotar ihop ...
vi fotar nattfoto kolla på www.nattfoto.se och vi fotar Modeller.. vi sköter några hemsidor som www.modellbilder.se där har vi 1000 medlemmar .. och nu senaste har vi startat www.teamfoto.se där vi fotar Events (Tillställningar) fotar från bröllop till Supermotard ..

sidecar skrev:
nice, snygga bilder,,,är själv fotograf, man blir både åksugen och plåtsugen :-), har dock ingen digitalare, än, blir ju sugen att skaffa en sådan när man ser hur mycket bilder du tar på ett race, plåtar mest mellanformat och de är så saaatans dyra. På www.dayhot.com finns lite crossbilder om någon är intresserad, klicka på imagestock.

Åhååå!!! trode jag var själv om att fota med mellanformat.. Tog nästan 10 rullar tri-x i helgen.. dom hänger i badrummet nu ...

Den gamle bladaren funkar superbra än.. med tanke på att den har XX år på nacken :gnissla

Vad kör du för system? :Bugar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...