Bilder från Skåneendurot 12/10

Re: Re: Re: Re: Re: Bilder från Skåneendurot 12/10

exiteme skrev:
Hmmm...NÄR jag blir gravid blir det ingen mer endoro. Vill inte riskera att köra omkull eller smacka in i ett träd... Det överlåter jag åt maken :rolleyes:
Men så länge jag kommer upp på hojen, kommer jag att glida omkring på Malmös gator och se coooooool ut :cool:

Dock blir det lite enduro/offroad till helgen. Jag o maken tänkte sticka ut o skrämma svampplockarna lite.... :crash

Berätta nu var man kan köra utan att bli störd och utan att störa, inom en 10mils radie från malmö? Skog och åkrar!? Finns det nån riktiga Enduroslingor utan en massa tjafs och avgifter?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bilder från Skåneendurot 12/10

Pålle skrev:
Berätta nu var man kan köra utan att bli störd och utan att störa, inom en 10mils radie från malmö? Skog och åkrar!? Finns det nån riktiga Enduroslingor utan en massa tjafs och avgifter?

Skog o åkrar e lite svårt. Men det är bara att köra o fråga ngn bonde om det är OK. I augusti vimlar det av fält, medan nu i oktober är de flesta fälten sådda och plöjda.

Finns inga lagliga slingor utan medlemsskap eller avgifter. Fast 300 per år i avgift till FMCK är ingen stor summa :fakta Då får du köra på Revinge och vissa andra banor oxå...

Köra utan att störa o bli störd..hmmm....går nog inte. Men man får visa respekt och undvika folk. Och skulle pappa Blå komma, får man snällt betala utan knot... :rolleyes:
Var jag o Peter kör, får förbli en hemlighet. Vi vill inte ha pappa Batong eller en massa andra blådårar där... :cool:
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bilder från Skåneendurot 12/10

exiteme skrev:
Skog o åkrar e lite svårt. Men det är bara att köra o fråga ngn bonde om det är OK. I augusti vimlar det av fält, medan nu i oktober är de flesta fälten sådda och plöjda.

Finns inga lagliga slingor utan medlemsskap eller avgifter. Fast 300 per år i avgift till FMCK är ingen stor summa :fakta Då får du köra på Revinge och vissa andra banor oxå...

Köra utan att störa o bli störd..hmmm....går nog inte. Men man får visa respekt och undvika folk. Och skulle pappa Blå komma, får man snällt betala utan knot... :rolleyes:
Var jag o Peter kör, får förbli en hemlighet. Vi vill inte ha pappa Batong eller en massa andra blådårar där... :cool:

ok, det är just en sån hemlig slinga jag vill åt.. Jag och Oscar kommer tvinga oss till en tur "där" iaf. Annars sätter vi span på er!
 
SkorvKalle skrev:
jo, men din är väl en WR? de e ju en enduro från början.. ja funderar på att börja köra oxå nu till vintern o det är ju inte alltför lätt att hitta en enduro till normalt pris..
Jag har en YZ400f, allså en crosshoj som är e-reggad. Jag vet var det finns en Husaberg 501, ereggad 91:a för 10.000:-

Han som har den är motorbyggare och hojen är i kanonskick för att va så gammal!
 
Conrad skrev:
Alltså, jag trillade inte i starten.

Utan jag trillade...

Och sedan bild på starten... Tänkta faktiskt inte på att det var en som trillade på bilden...:rodnar:

Men jag trillade inte i starten... Men visst. Hade jag trillat i starten så hade det varit obehagligt... :fakta:

Det var min första tävling och jag kom iväg bra i starten, men jag hade en obehaglig bild framför mig av att trilla i starten och få ett par andra hojar över mej. Det går ju ganska snabbt på en jämn sträcka på 100 meter....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top