Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Conrad skrev:En liten vurpa resulterade i en trasig framlykta och ett snett styre...
exiteme skrev:ChaosX körde sin första tävling idag. Plats 17 av 23, slutade han på. Inte illa för en nybörjare, tycker jag...![]()
Korta sträckan var tre varv på 1,2mil var. Långa sträckan gick på fem varv!![]()
Här e lite bilder...
oscar skrev:Nästa år SKA jag köra den tävlingen!!!
...och det ska även exiteme, Fixx, Pålle o Bingo göra! Eller...!?
Jag har ingen endurobåge. Börjar bli trött på att inte ha en bågeoscar skrev:Nästa år SKA jag köra den tävlingen!!!
...och det ska även exiteme, Fixx, Pålle o Bingo göra! Eller...!?
Bingo skrev:Jag har ingen endurobåge. Börjar bli trött på att inte ha en bågeDu skall förrsten inte snacka med din farsa, du skall övertyga honom
![]()
Hehe, han är smart din farsa. Hellre en hel enduro i garaget än en cross som du kör sönder. Det finns inga enduros till saluoscar skrev:Haha... Han bara garvade åt mig o sa ¨Glöm det!¨.
Det är ju bara att byta, eller sälja o köpa annat!
exiteme skrev:HAHAHA....
Njaäää....jag kommer nog att köra barnvagn nästa år, så hojen får vila lite. Jag o Peter ligger i hårdträning igen för att försöka få en liten en...![]()
Bingo skrev:Hehe, han är smart din farsa. Hellre en hel enduro i garaget än en cross som du kör sönder. Det finns inga enduros till saluKolla på enduroMX så ser du själv.
Har du inte sett min annons förresten![]()
Ok får kvalificera mitt påstående lite. Det finns inga lämpliga enduro till salu inom 30 mils radie. Bild kommer imorgon, samtidigt med våra big air-bilder.oscar skrev:[B...Ska jag fortsätta??
Du får ju slänga in en bild på hojen!!!!! [/B]
Bingo skrev:Ok får kvalificera mitt påstående lite. Det finns inga lämpliga enduro till salu inom 30 mils radie. Bild kommer imorgon, samtidigt med våra big air-bilder.
Edit: de bågar du listade upp finns ju på ställen man inte ens vet var de ligger. Södermanland och Västermanland, var ligger det?![]()
Ja men herre gud, Oscar! Jag annonserar ju allt vad jag kan. Fast jag har bara fått ett idiotsvar hittills.oscar skrev:Jag hämtade hem min R1 från Gävle på 24h så sluta gnäll!![]()
oscar skrev:Ett par Valium så kan du ställa barnvagnen i depån under rejset!
Annars så finns det ju barnvakt...
exiteme skrev:Hmmm...NÄR jag blir gravid blir det ingen mer endoro. Vill inte riskera att köra omkull eller smacka in i ett träd... Det överlåter jag åt maken![]()
Men så länge jag kommer upp på hojen, kommer jag att glida omkring på Malmös gator och se coooooool ut![]()
Dock blir det lite enduro/offroad till helgen. Jag o maken tänkte sticka ut o skrämma svampplockarna lite....![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |