Ja.. vad gör man inte för lite uppmärksamhet...Penguin skrev:2. Sb lockade till sig funktionärerna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.. vad gör man inte för lite uppmärksamhet...Penguin skrev:2. Sb lockade till sig funktionärerna![]()
Sb skrev:Ja.. vad gör man inte för lite uppmärksamhet...![]()
Penguin skrev:1. Gurra tränar rejsstarter på depårakan![]()
2. Sb lockade till sig funktionärerna![]()
3. Taz
4. Är det verkligen en människa som sitter på den här hojen?![]()
5. Gula trajjor kan tydligen svänga (n´lasse)
6. Någon på en TL-R
. (Bra bilder utbytes mot öl i baren vid nästa After Work Olzki skrev:Hade du några fler bilder på en blågul hojåkare från Rörken i måndags Penguin? Jagar fortfarande den där klockrena skrivbordsbilden
Kan man skylla på att man är blond?? (brukar aldrig behöva göra det annars men nu känns det som att det är läge för det)TomK skrev:Vad har du hittat på nu då ? Har du trillat omkull ?

som gäller nuförtiden??Sb skrev:Det var länge sedan man såg till dig. Var har du hållit hus? Är det barasom gäller nuförtiden??

Oh man! Här går det undan vill jag säga!TomK skrev:Det blir nog både utflyttnings- och inflyttningsfest vart det lider![]()
makt är större än vad vi killar vågar tro/medge... 
TomK skrev:Ja, jag vistas mycket ute i Östhammar hos fästmön numera och pysslar med att bygga garage, badrum och gräva avlopp(och så lite hojåkning ibland). Men igår gjorde jag stan - och det hörde nog halva befolkningen om vi så säger
Motarden går ruggigt bra nu och låter därefter....
Det blir nog både utflyttnings- och inflyttningsfest vart det lider![]()
)Tackar!!!Penguin skrev:Jag tog inte så många bilder i orange grupp, och alla blev som synes tyvärr inte så bra, men håll till godo. Edit, hittade en bild till.

M:et skrev:Va fasen, ska vår evige ungkarl gå och stadga sig!!!
I det här tempot så antar jag att vi kan förvänta oss att hojarna är sålda till hösten och ungen dyker i vårkanten![]()
Skämt å sido, grattis så mycket grabben. Vart ska du flytta någonstans?
(eller borde jag ha fattat att du flyttar till Östhammar)
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |