Marcus75
Buddah
SÅg att nån fotade lite igår 20060904 på rörken
finns bilderna nånstans att kika på?
hoppas det, vill se lite action bilder
finns bilderna nånstans att kika på?
hoppas det, vill se lite action bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä det är fördjävligtsandstream skrev:2438051Ni kan inte ha det lätt när inte jag är där, ingen som lägger upp bilder samma kväll![]()
ja det var väl er två jag gick fram och snackade med... Kul om det dyker upp lite bilder78 skrev:2438899jag fotade lite men endast den gula gruppen och med min super dåliga kamera så det blev inga höjdar bilder inte så många heller. men vet oxå att en kompis från gula gruppene fotade lite oxå men tror han bara fota orange grupp har inte fått dom bilderna ännu sen blev det mörk fort annars en skojjig kväll..
/M78
då ska du se bilder från min kamera Är detta kanske du???Maciej EVO VI skrev:2438957ja det var väl er två jag gick fram och snackade med... Kul om det dyker upp lite bilder
Det gör inte så mycket om bilderna är dåliga, kan vara kul och se i alla fall, speciellt för gul grupp då många av dem aldrig eller sällan har kört på bana eller liknande innan och speciellt då är det kul med lite "bildbevis"
Ja kvällen vart bra, alla fick plats i sina gruper och det fanns en hel del platser kvar + att det inte vart något regn![]()
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |