Bilder från rörken 20060904???

Ni kan inte ha det lätt när inte jag är där, ingen som lägger upp bilder samma kväll :D

sandstream skrev:
2438051 Ni kan inte ha det lätt när inte jag är där, ingen som lägger upp bilder samma kväll :D
nä det är fördjävligt :cdevil

Tycker att du alltid borde vara på Rörken... skit i privatliv, jobb och annat bara vi får bilder :D du behöver inte ens ta med hojjen, då hinner du plåta alla grupperna.

jag fotade lite men endast den gula gruppen och med min super dåliga kamera så det blev inga höjdar bilder inte så många heller. men vet oxå att en kompis från gula gruppene fotade lite oxå men tror han bara fota orange grupp har inte fått dom bilderna ännu sen blev det mörk fort annars en skojjig kväll..
/M78

78 skrev:
2438899 jag fotade lite men endast den gula gruppen och med min super dåliga kamera så det blev inga höjdar bilder inte så många heller. men vet oxå att en kompis från gula gruppene fotade lite oxå men tror han bara fota orange grupp har inte fått dom bilderna ännu sen blev det mörk fort annars en skojjig kväll..
/M78
ja det var väl er två jag gick fram och snackade med... Kul om det dyker upp lite bilder :)

Det gör inte så mycket om bilderna är dåliga, kan vara kul och se i alla fall, speciellt för gul grupp då många av dem aldrig eller sällan har kört på bana eller liknande innan och speciellt då är det kul med lite "bildbevis"

Ja kvällen vart bra, alla fick plats i sina gruper och det fanns en hel del platser kvar + att det inte vart något regn :tummenupp

så några bilder inte topkvalite men men

Bifogat

• PICT0012.JPGhj.jpg
    PICT0012.JPGhj.jpg
    139.2 KB · Visningar: 83
  • PICT0019.JPGjhk.jpg
    PICT0019.JPGjhk.jpg
    116.2 KB · Visningar: 73
  • PICT0028.JPGhgjg.jpg
    PICT0028.JPGhgjg.jpg
    95.6 KB · Visningar: 91
några till

Bifogat

• PICT0036.JPGfg.jpg
    PICT0036.JPGfg.jpg
    104.8 KB · Visningar: 75
  • PICT0039.JPGgt.jpg
    PICT0039.JPGgt.jpg
    92.1 KB · Visningar: 62
  • PICT0011.JPGjj.jpg
    PICT0011.JPGjj.jpg
    134.2 KB · Visningar: 66
de bilderna var väll inte så dåliga :va då ska du se bilder från min kamera :D hehe!

Vore kul med bilderna f¨ån orange grupp, vet nämligen att jag bör finnas på nån bild, så hur han siktade och fotade när jag kom burkandes och lutandes :D

Maciej EVO VI skrev:
2438957 ja det var väl er två jag gick fram och snackade med... Kul om det dyker upp lite bilder :)

Det gör inte så mycket om bilderna är dåliga, kan vara kul och se i alla fall, speciellt för gul grupp då många av dem aldrig eller sällan har kört på bana eller liknande innan och speciellt då är det kul med lite "bildbevis"

Ja kvällen vart bra, alla fick plats i sina gruper och det fanns en hel del platser kvar + att det inte vart något regn :tummenupp
Är detta kanske du???

Bifogat

• IMGP0350.JPGuppp.jpg
    IMGP0350.JPGuppp.jpg
    133.2 KB · Visningar: 50
  • IMGP0355.JPG
    IMGP0355.JPG
    19.1 KB · Visningar: 40
Last edited:
Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...