bilder från rörken 030804 + tierp 030808

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
660+r6
finns nu på www.joppes.com...

på rörken är dansken kung...
17.jpg


men ibland räcker bumsen i riktigt till
19.jpg
 
Kul med en fotograf till, bra jobbat.
Såg att det blixtrade, undrade vem det var.

:tummenupp
 

Bifogat

  • 34.jpg
    34.jpg
    32.5 KB · Visningar: 210
Last edited:
Cool bakgrundsbild du har, såg inte först vad det var men sen så..
Nu blir nog JoS glad.
Fina bilder dessutom :tummenupp
 
Tinatjejen skrev:
Inte med på en endaste.. :(
Kör jag så illa så jag inte ens få va me på bild? :o

Kan oxå vara så att du körde i samma grupp som mig och då blir det svårt att bli med på bild... skippade iofs ett pass och fotade istället... det är nog som Lucky Luke säger att du var för snabb helt enkelt!!!

Ska försöka bättra mig till nästa gång...
 
jesper skrev:
Kan oxå vara så att du körde i samma grupp som mig och då blir det svårt att bli med på bild... skippade iofs ett pass och fotade istället... det är nog som Lucky Luke säger att du var för snabb helt enkelt!!!

Ska försöka bättra mig till nästa gång...

Det är möjligt att jag gjorde.. fast jag vet inte vem du är, aldrig träffat dig IRL.
Men några oranga västar såg jag allt bland korten. Inte just min väst bara. :o

Mja.. jag är inte särskilt snabb, så det är knappast anledningen. Otur bara.
 
Snygga Bilder ! Det är en enorm fartkänsla i bilderna, ser ju ut att gå tokfort det där..... ;)

Keep up the good work :tummenupp

//B
 
Kan inte annat än buga för ännu en mästerfotograf! :bow

Det är rätt kul att se sig själv på kort (dokumentation över säsongen - skillnad i fart mellan nu och då om ni förstår?!?) , men minst lika kul att kolla in alla andra som man inte hinner se för man är så upptagen med att köra och mingla! :cool:
 
Tack för flera härliga kort! :fakta

synd du inte fick med nån av mina fina enhands stoppies ute vid Tierp....*saknar*

/Petter
 
Nalken skrev:
Cool bakgrundsbild du har, såg inte först vad det var men sen så..
Nu blir nog JoS glad.
Fina bilder dessutom :tummenupp
Öhh, va? :confused: Var är bakgrundsbilden?!
JoS är alltid glad. :D
 
Håller me Tina, tyvärr så fanns man inte me på bilder från Rörken.
Men från Tierp fanns det med några stycken! Alltid trevligt att se sig själv!! (inte alls egenkär....) :squid
 
:bow :bow

FUC...G WOW

:bow :bow

Kanonbra bilder - och txt också - jag har haft flera sömnlösa nätter efter striitrajset och turbomonstrana.. :D :D

Vi ses på RR
 
En fotograf till! :) Härligt! :tummenupp Alltid lika kul att förgylla dagarna på jobbet med att drömma sig bort till den underbara fritiden... :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top