Bilder från Norge

Det ser grymt trevligt ut :tummenupp Vilken väg tog ni?

Till Torsby och sen snett nordvästvart bort till gamla Stryn-vägen. Sen från Stryn till Volda ute vid kusten, som vi sedan följde norrut. I latitud med Ådalsnäs smet vi upp till Trollstigen bakvägen, ner till byn och sen nordostvart en bit för att sedan köra rakt österut mot Sverige tills vi började närma oss gränsen, vilken vi sedan följde söderut för att sedan snedda in i Sverige vid Röjdåfors.

Glasklart :tungan?

tror ta mig fan jag mötte er nånstans runt Trollstigen / Geiranger. Ser grymt bekant ut med era ekipage.

Körde Aursjövägen och Trollstigen på tisdag och Geiranger/ned till Lom och tillbaka/Gamla Strynefjellsvegen på Onsdag och via Hellesylt upp till Sjöholt. Kan det vara möjligt eller var det dubbelgångare? :va :tummenupp Härliga bilder! Strynefjellsvegen var bitvis väldigt slirig på onsdagen iaf, men jäkligt vackert.

Sista bilden är från Saetran camping va? Vi bodde där på måndagnatt till tisdag. Riktigt rar liten gumma där i receptionen. =)

Last edited:
tror ta mig fan jag mötte er nånstans runt Trollstigen / Geiranger. Ser grymt bekant ut med era ekipage.

Körde Aursjövägen och Trollstigen på tisdag och Geiranger/ned till Lom och tillbaka/Gamla Strynefjellsvegen på Onsdag och via Hellesylt upp till Sjöholt. Kan det vara möjligt eller var det dubbelgångare? :va :tummenupp Härliga bilder! Strynefjellsvegen var bitvis väldigt slirig på onsdagen iaf, men jäkligt vackert.

Sista bilden är från Saetran camping va? Vi bodde där på måndagnatt till tisdag. Riktigt rar liten gumma där i receptionen. =)

Attans, världen är liten :). Strynefjellsvegen körde vi på onsdagen, och Saetrans camping spenderade vi natten mellan torsdagen och fredagen på. Vi morsade säkert på varandra på vägen :banana.

Attans, världen är liten :). Strynefjellsvegen körde vi på onsdagen, och Saetrans camping spenderade vi natten mellan torsdagen och fredagen på. Vi morsade säkert på varandra på vägen :banana.

Jag undrar om inte ni passerade oss alldeles efter Gamla Strynefjellsvegen, Vi tog en glasspaus på Joker Hjelledalen, Jag vet att jag känner igen era hojar. Hejade gjorde vi garanterat! :tummenupp

Varenda gång jag såg en svensk MC så undrade jag nog om det var nån från sporthoj.. :D

Till Torsby och sen snett nordvästvart bort till gamla Stryn-vägen. Sen från Stryn till Volda ute vid kusten, som vi sedan följde norrut. I latitud med Ådalsnäs smet vi upp till Trollstigen bakvägen, ner till byn och sen nordostvart en bit för att sedan köra rakt österut mot Sverige tills vi började närma oss gränsen, vilken vi sedan följde söderut för att sedan snedda in i Sverige vid Röjdåfors.

Glasklart :tungan?
Njamentyp :hihi Vilken väg tog ni till Torsby, inte E18 väl? Jag har åkt över Enköping, Skinnskatteberg, Kopparberg, Filipstad och Munkfors några gånger, men tips på andra vägar uppskattas :tummenupp

Fina bilder! :tummenupp Nu blev jag sugen. Bra hojval. Hade ni inte mer packning än vad som syns på bilderna?
Vad kostar en hytte per natt?

All packning är den som finns på hojarna. Och hälften av den är slangar och verktyg :-). Mellan 300 och upp till 550 vill jag minnas att vi betalade för hytterna.

Njamentyp :hihi Vilken väg tog ni till Torsby, inte E18 väl? Jag har åkt över Enköping, Skinnskatteberg, Kopparberg, Filipstad och Munkfors några gånger, men tips på andra vägar uppskattas :tummenupp

Vi åkte E18 mestadels raka spåret. Vill ut ur Sverige så fort det går :hihi.
Översikt.jpg

Last edited:
Vi skulle ner till hjelle för ca 2 veckor sen när vi var ute på en sväng. Dock hade det varit nåt ras i en av tunnlarna så vi tänkte också ta gamla strynvägen, men det tänkte ju alla andra också, så det blev totalt kaos där uppe med bilköer som skulle åt bägge hållen. Då var det skönt att man hade hoj och kunde glida förbi dom flesta :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman