Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:psykomotard: Kan hålla med till viss del. Det blev långdraget efter ett tag.
Dock var ju inte allt värdo, Matti var grym, FMX likaså, dragsterbilarna var üüüüber!! Stod sju meter ifrån 6000 hk top fuel bilen när den brassa på.. Fy helvete! Trodde jag skulle sprängas![]()
Lite FMX och 6000hk från mig.

psykomotard skrev:var precis där. det var definitivt inte värt pengarna. så jäävla dåligt. dåligt planerat. neej. usch. .

Sevärt på Fm:Jonte*FZ6 skrev:Ajdå, har iofs. misstänkt detta men har ändå velat gå o kolla! Tur att Tepsa ska köra så det blir nåt sevärt!
Bara hoppas att söndag em. bjuder på nåt extra![]()
-Rosen- skrev:första bilden:
hur vågar de köra så nära varandra, tänk om den första krashar, det skulle bli en jäkla smäll när alla som kommer efter landar på honom.
-Rosen- skrev:första bilden:
hur vågar de köra så nära varandra, tänk om den första krashar, det skulle bli en jäkla smäll när alla som kommer efter landar på honom.

En lycksökare sålde öronproppar utanför globen också, men han var rätt överflödig. GDSGD* antar jag. Jag hade tagit med mig proppar hemifrån, men snodde ändå med mig en näve gratisproppar för sommarens motorcyklande. Det behöver man inte betala. Det räcker om man åker väldigt nära bilen framför så att bomen inte går igen.Mattias skrev:Parkeringen i Globengaraget kostade 90 spänn.![]()
Victor skrev:Men folk måste lägga till vad dom menar med " * " om man sätter ut en sånt!
Vad betyder GSDGD?

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!