Bilder från MotoGP på Sachsenring...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Bilder från resan till MotoGP på Sachsenring i somras...
Nån som längtar tillbaka till sommaren?? :7peta
Jag o Sara utanför McDonalds innan bron till Danmark...

Bifogat

• mcd.jpg
    mcd.jpg
    45.9 KB · Visningar: 310
Last edited:
2 Posörbilder på båten... Först Jens, sen jag o sen Sara...

Bifogat

• jens.jpg
    jens.jpg
    45.3 KB · Visningar: 211
  • emmiboat.jpg
    emmiboat.jpg
    31.9 KB · Visningar: 361
  • sara.jpg
    sara.jpg
    41 KB · Visningar: 298
3...
Första natten tillbringades på verandan till ett företag nånstans i Tyskland.
Gick o dricka öl där med...
BENSON, Sara, Zeb Macahan o jag... o nån ordning?

Bifogat

• first.jpg
    first.jpg
    46.5 KB · Visningar: 251
  • first1.jpg
    first1.jpg
    40.9 KB · Visningar: 265
Zeb dagen innan GPloppet, lördagen efter hårt festande på fredagen...

Bifogat

• jensdagenefter.jpg
    jensdagenefter.jpg
    74.8 KB · Visningar: 184
Sporthoj.com tröjorna! :) ser bra ut! :rock

Usch vad jag längtar på att få köra hoj... har inte kört sen i slutet av Juli (alltså en riktig hoj.. och inte heller kört kört kört... har endast stuntat.. å det är endast kul på sätt å vis).

Ja, tack för fina bilder. Ska bli najs när det blir sommar! Jippie!

Vi ska (förmodligen) till assen, men isåfall i en scania lastbil med hotellyx och jättestereo för att reta alla andra på campingen :D .. Du kanske är intresserad?

Peter_SP-1 skrev:
jag Vill också fara och se gp :(

Får aldrig med mig nån, vill till assen nästa år men man får ju se om intresset har ökat

Hoppas :banana

Å hej å hå vilka snygga kort...... :gråta :hihi :hihi

Men visst längtar man till sommarn igen!!! :banana :banana
Då ska det ut o köras som bara den! :yoparty :yoparty

Sara skrev:
Å hej å hå vilka snygga kort...... :gråta :hihi :hihi

Men visst längtar man till sommarn igen!!! :banana :banana
Då ska det ut o köras som bara den! :yoparty :yoparty

Jo, vi har verkligen lyckats få till snygg-minerna på korten... :D

Zeb_Macahan skrev:
Vi ska (förmodligen) till assen, men isåfall i en scania lastbil med hotellyx och jättestereo för att reta alla andra på campingen :D .. Du kanske är intresserad?

Låter skoj, men vill helst åka hoj :squid
Men om ingen är på så hakar jag gärna med på flaket :fyllisar :tummenupp

Peter_SP-1 skrev:
Låter skoj, men vill helst åka hoj :squid
Men om ingen är på så hakar jag gärna med på flaket :fyllisar :tummenupp

Kan säga att det var kul på sitt sätt, men grymt jobbigt att åka hoj dit. Körde 50-60 mil på autobahn på den dag utan annat än tankpauser, inget vidare kul...
Dessutom när vi kom ner dit ösregnade det, campingen var en leråker med 30cm lera, gick inte köra varken hoj eller bil där. Alla blöta skinnställ och andra kläder var inte kul att ha i tältet.
Dessutom låg den på en kulle så bodde man inte på toppen så rann allt vatten in i tälet (vi bodde på toppen:tummenupp), och ställa hojarna där var ganska jobbigt.
Dessutom finns det många idioter som provsitter, pillar på och skvätter lera o sten på hojarna...
Så jag åker nog inte hoj dit igen, men det var ju en upplevelse...

Var till Sachsenring förra året.
Bodde på nåt hotellaktigt nån mil från banan. Hotell eller Gasthause (eller vad det nu heter) kostar runt 30Euro/rum och det kan det vara värt (en riktig säng! :kär ) efter en massa mil på hoj.
Åkte taxi till och från banan, beställde hämttid och plats med chaffören :tummenupp .
Det enda som var lite drygt var att hitta lediga rum, men det finns ju typ 3 Gasthause i varje liten by, så det finns alltid plats...

Bodde f ö i byn Neukirschen som senare visade sig vara fästet för nynazismen i gamla öst. :kocko Men det var inget vi märkte av då. :fyllisar

Chefen Alabama skrev:
Var till Sachsenring förra året.
Bodde på nåt hotellaktigt nån mil från banan. Hotell eller Gasthause (eller vad det nu heter) kostar runt 30Euro/rum och det kan det vara värt (en riktig säng! :kär ) efter en massa mil på hoj.
Åkte taxi till och från banan, beställde hämttid och plats med chaffören :tummenupp .
Det enda som var lite drygt var att hitta lediga rum, men det finns ju typ 3 Gasthause i varje liten by, så det finns alltid plats...

Bodde f ö i byn Neukirschen som senare visade sig vara fästet för nynazismen i gamla öst. :kocko Men det var inget vi märkte av då. :fyllisar

Jo, det går ju det med, tyckte dock att allt var stängt överallt, tom. resturanger. Vi åt på Döner Kebap, för det fanns inget annat öppet. Det är ju dock en speciell känsla att bo på campingen till banan, där var det fylla dygnet runt, musik, restauranger, öltält, strippshower och hur mycket kul som helst att kolla på. Så jag bor nog hellre på campingen än på ett Zimmer Frei...

Zimmer Frei rockar ju FETT Emmi! Var med dåren från Skåna (aka GSXR1100R) samt Lunkan nere i Deutchland och Zimmer Frei var så JÄVLA skönt! Kostade inte så farligt heller (då åkte vi i och för sig i maj men ändå)

(Zeb: Du kan pynta mig sen. Märk inbetalningskortet med "Muta för att jag skall få sova i skön säng")

Freppa skrev:
Zimmer Frei rockar ju FETT Emmi! Var med dåren från Skåna (aka GSXR1100R) samt Lunkan nere i Deutchland och Zimmer Frei var så JÄVLA skönt! Kostade inte så farligt heller (då åkte vi i och för sig i maj men ändå)

(Zeb: Du kan pynta mig sen. Märk inbetalningskortet med "Muta för att jag skall få sova i skön säng")

Jo, Zimmer Frei e skitbra, men jag bor hellre på festområdet än en bit därifrån. Annars håller jag med fullt, Zimmer Frei e bra, bekämt och ibland tom. billigare än campingplats. Men på MotoGP hör festandet till, och då vill jag bo mitt i allt...

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo