Bilder från min inflyttningsfest

Taz skrev:
Jag tycker de såg ut som söta snälla små flickebarn, såg nästan värmlänska ut allahopa.... :)

mycket möjligt, har själv aldrig varit i värmland...
Hmm... verkar som ett fint ställe dock!

Taz skrev:
Jag tycker de såg ut som söta snälla små flickebarn, såg nästan värmlänska ut allahopa.... :)

Det heter VÄRMLÄNDSKA :fakta

Kvaliteten varierade friskt. Allt mellan klassiga bejbs till öststatsluder. Men det där med att dra upp och visa trosorna över byx-/kjolkanten, nej tack... :zpy Måste vara nåt värmlänDskt påfund :D

Men Marcus!!!

Har jag inte sagt till dig att sluta att sitta framför nätet och drömma utan ta dig i kragen och gå ut och hitta en riktig tjej i stället. Det kommer växa mossa på dig snart!

TuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttar

Bikerbitch skrev:
TuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttar

Fan vad häftigt, det ser ut som den texten lutar lite. :p

Goldwing_WannaB skrev:
Det heter VÄRMLÄNDSKA :fakta

Inte i Värmland :D

Fan... de postade inte bilderna på mig när jag hade efterfest med de av mig handplockade tjejerna på partyt.... jaja, antar att de fick slut på utrymme på servern :brynad

Bikerbitch skrev:

UnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbart

Macho Woman skrev:
Men Marcus!!!

Har jag inte sagt till dig att sluta att sitta framför nätet och drömma utan ta dig i kragen och gå ut och hitta en riktig tjej i stället. Det kommer växa mossa på dig snart!

Marcus rör sig inte med sånt patrask som håller till på krogen, han föredrar att ta en buss till andra sidan ryska gränsen istället. :D :slicka

Waiden skrev:
UnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbart

jagtrordetärmysigareattklämmapåriktigatuttarointesilikon.
Men man har ju aldrig fått chansen, någon som ställer upp?

Va fanders, varför hoppar texten ner av sig själv när jag skriver? Man kan ju inte skriva hur långt ut i kanten som man vill....

Bikerbitch skrev:
Va fanders, varför hoppar texten ner av sig själv när jag skriver? Man kan ju inte skriva hur långt ut i kanten som man vill....

Var allt många på de korten som INTE hade silicon... däremot hade de ju pushat upp brösten så de nästan tog i hakan... kan inte vara skönt, snyggt är det inte heller om de har små :p

Ghost- Jag ville klämma. Har du silikon?

mattiaz- Det är oftast när man har små bröst det är lättare att trycka upp dom till hakan..Jag har iallafall inte lyckats.

Vet hut grabben. Jannica stavas med C
Silikon på tub har vi hemma o tätar lister med. Så tack men nejtack. Jag vill klämma på en tjejs silkon för att se om det är så himla mysigt.

Bikerbitch skrev:
Vet hut grabben. Jannica stavas med C
Silikon på tub har vi hemma o tätar lister med. Så tack men nejtack. Jag vill klämma på en tjejs silkon för att se om det är så himla mysigt.

Yeah yeah yeah :whip

Klart det inte är samma sak! Inget slår ett par fasta äkta rattar!

Men det var inte många på dom bilderna som hade silikon, tyckte jag det såg ut som iaf.

Tuttar som tuttar, de är underbara helt enkelt. Vissa lite mer än andra...

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!