Bilder från Malmby flygfält

gasolmannen skrev:
Hrmm, jag fastnade tydligen oxå på bild nr 2.
Fan Jonne_boy du kunde väl ha knäppt på mig när jag
körde istället. Ser ju ut som jag sväljt en hel lastbil med citroner :D :hej

EDIT' Eller så kan man ju tro att svampe har sagt något
nedlåtande om min gammelgixxer :crash

Jag kom också med på bilden... Hur har du tid att skriva inlägg nu? Ska inte du va borta hela helgen?

// Mav
 
Jonne_boy skrev:
jag tror jag kanske har lite till..
men ska leta
just nu e det :öl

fast inte öl utan :VIN

fick du med nått på min hoj?? har inte en enda bild på min, skulle vara kul att ha
 
Mav skrev:
Jag kom också med på bilden... Hur har du tid att skriva inlägg nu? Ska inte du va borta hela helgen?

// Mav

Ehh, jag är ju alltid borta :crash

Vi åkte vid 2-snåret. Lite senare än beräknat.
Skitväder på måndagen tyvärr men nu har man
iaf äntligen varit på ett STCC-evenemang + att
man fick njuta av lite motorcyklar oxå (Veidec)

Jaha Mav vad händer nu i helgen då?
Bara öl-pimpling eller ska du puttra lite
på mopeden också?
Väntar fortfarande på dessa förbaskade
insugsgummin så vi får se om det blir
2-, eller 4-hjuling man åker på.

Satan har inte kunnat åka nått på flera veckor nu.......... :mad:
 
Döda trådar vaknar till liv igen :tummenupp :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top