Bilder från lelleträffen

ericnorrback

www.tycon.se
Gick med
17 Jan 2004
Ort
avesta
Hoj
r6 , Crf 450 SM , minimoto
Någon som knäppt nå roliga bilder från lelleträffen han/hon vill dela med sig av.
lägg gärna upp dem

:fyllisar

:squid

eric @ tycon
 
Kan väl börja med 2 bilder från banan. (blev inte så många därifrån :( )

Bild 2: Jag i kurvan efter start/ målrakan
Bild 1: Blandat med folk. Ballt med toppbox på banan

Psst... jag har visst nån bild tagen uppe hos er när "nån" är naken :hihi
 

Bifogat

  • Touringweb.JPG
    Touringweb.JPG
    138.4 KB · Visningar: 156
  • Stoppsladd på bananweb2.JPG
    Stoppsladd på bananweb2.JPG
    126.5 KB · Visningar: 145
Nåra bilder från Gotniska (stavning) lekarna. Va mest röj i bussen tror ja :rolleyes:
 

Bifogat

  • Lollo uppåner med tintinweb.JPG
    Lollo uppåner med tintinweb.JPG
    33 KB · Visningar: 204
  • Trångt i bussenweb.JPG
    Trångt i bussenweb.JPG
    34 KB · Visningar: 204
  • rövkrok2web.JPG
    rövkrok2web.JPG
    137.6 KB · Visningar: 244
  • Trångt i bussen2web.JPG
    Trångt i bussen2web.JPG
    34.3 KB · Visningar: 221
Nåra från börntävlingen.....

1 börnkungen -05
2 nån som försvinner i röken
3 Roosterman
 

Bifogat

  • Börnkungen05web.JPG
    Börnkungen05web.JPG
    17.7 KB · Visningar: 153
  • Försvinner i rökweb.JPG
    Försvinner i rökweb.JPG
    23.7 KB · Visningar: 75
  • Roostermanbörnweb.JPG
    Roostermanbörnweb.JPG
    26.5 KB · Visningar: 78
Trubaduraftonen på tisdagen.....
 

Bifogat

  • Trubadurafton2web.JPG
    Trubadurafton2web.JPG
    37.9 KB · Visningar: 148
  • Trubadurafton3web.JPG
    Trubadurafton3web.JPG
    33.6 KB · Visningar: 88
  • Trubadurernaweb.JPG
    Trubadurernaweb.JPG
    52.5 KB · Visningar: 112
  • Trubadurafton4web.JPG
    Trubadurafton4web.JPG
    52.7 KB · Visningar: 147
Några bilder i och från vårat läger.
Gissa om vi fick skäll för att vi spelade för hög musik :rolleyes: :hihi
Men vad ska man gör när man :fyllisar då?
 

Bifogat

  • Vadå lägerweb.JPG
    Vadå lägerweb.JPG
    32.6 KB · Visningar: 127
  • Va spanar ni påweb.JPG
    Va spanar ni påweb.JPG
    29.6 KB · Visningar: 195
  • Typiskt lelleweb.JPG
    Typiskt lelleweb.JPG
    17.8 KB · Visningar: 104
Mer bilder :D

Tog lite tid då de har legat på min flickvänns dator + att det tog lite tid att gå igenom 2900 bilder :tungan

Det är bilder från:
Mån 13 Juni, Gotland Ring
Ons 15 Juni, Gotland Ring
Tors 16 Juni, Gotland Ring
BurnOut Cup
Teknikbanan

De finns på www.bergsland.se i "Stora Galleriet"
 
Kul att det blev taget så mycket på olika hojar på banan. :tummenupp Lite tråkigt att det är samma kurva bara.
 
Stoppsladd skrev:
Kul att det blev taget så mycket på olika hojar på banan. :tummenupp Lite tråkigt att det är samma kurva bara.
Lite dålig stil att klaga på nån som stått tre dagar i stekande sol och plåtat 3000 bilder på X antal hundra åkare i ett antal olika kurvor tycker jag :fakta .
 
Ace Niki skrev:
Lite dålig stil att klaga på nån som stått tre dagar i stekande sol och plåtat 3000 bilder på X antal hundra åkare i ett antal olika kurvor tycker jag :fakta .

Var var tummen upp som du tydligen missade? :tomten
Skrev ju att det var bra. Hade som sagt varit kul å fått se lite variation.

Å värmen kände vi nog av allihopa vare sig vi var fotografer eller hojåkare.
 
Om du bara körde på Onsdagen (eller fre-lör) så var det bara en kurva..
Det var den enda dagen jag stod still..

Kul att du gillade bilderna :)
 
Cale skrev:
Om du bara körde på Onsdagen (eller fre-lör) så var det bara en kurva..
Det var den enda dagen jag stod still..

Kul att du gillade bilderna :)

Klart man gillade bilderna. :tummenupp
Och ja... jag åkte bara onsdagen. Dom andra dagarna var :fyllisar
Men jag var iaf med på flera bilder och en där det syns gnistor från min poser puckar :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top