Bilder från Lördagsgazzet

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Såååå.... då var säsongen härmed invigd (för vissa lyckliga redan tidigare, för vissa olyckliga ännu ej) :banana :Bugar
Slippn’, Slidn’, Wheeln’ & Freeeezn’ är några epitet som kan sättas på denna underbara inledning!
Första stopp blev the Race House var en del motorfjantar tydligen bor (jag skall söka inhysning nästa vinter):

Bifogat

• Motorfjantar.jpg
    Motorfjantar.jpg
    69.8 KB · Visningar: 138
De tappra springarna som ej räds saltsörja :död :

Bifogat

• Springarna.jpg
    Springarna.jpg
    81.1 KB · Visningar: 129
...och slutligen förarna (vissa klädda för långsam stadskörning, och därmed nära förfrysning av vitala kroppsdelar :arsele) när lantisarna (jag o Jimmy) tvingade ut dem till ...... för en fika.
Var är detta?? Första rätt svar (från icke deltagande) vinner isbiten som ramlade ur min vänstra stövel vid hemkomst :D

Ser redan fram mot nästa gazz - i morgon kanske?? :kär

Bifogat

• De_tappra.jpg
    De_tappra.jpg
    121.7 KB · Visningar: 175
Robz skrev:
De tappra springarna som ej räds saltsörja :död :

Saltsörja e bara förnamnet, men kul att vi blev några stycken :yoparty
2 + idag ser fram mot nästa GAZZ då det är minst dubbelt så varm kanske 5+
// jimmyretta

Kallt men döskoj....avrostning i Maj ?!?!?! varför då ?!

Kondomlianser till Cornfed som skulle med ut med sin nya Speed Triple idag.....RIP Trajjan....(finns fler i England)

Det är bara & komma igen....

Last edited:
Fyfan vad ball det var idag :party

Man glömmer "kylan" :hihi när man kör... Det är när man står still o jiddrar man fryser. Aja, skoj var det!
Många trevliga nissar träffar man på! :tummenupp

Meeer gasa... MER!!!!!!

Robz skrev:
Var är detta?? Första rätt svar (från icke deltagande) vinner isbiten som ramlade ur min vänstra stövel vid hemkomst :D

Center Syd ?

Jag kan inte mer än att hålla med det var skitskoj att känna på gemenskapen och hur kul det är att köra några stycken.

Och ja, det var bra kallt. man hade svårt att tina upp fötterna på centersyd men det var värt det. Ganska kul att se folks förvånade miner när vi parkerade hojarna och travade in för att ta en fika. hehe.

Men visst vissa vitala dela kännde sig ganska kalla och ensamma. :gnissla

Tycket vi håller kick på vädret och ser om morgondagen kan hålla för körning då är jag med. :yoparty

Robz skrev:
Såååå.... då var säsongen härmed invigd (för vissa lyckliga redan tidigare, för vissa olyckliga ännu ej) :banana :Bugar
Slippn’, Slidn’, Wheeln’ & Freeeezn’ är några epitet som kan sättas på denna underbara inledning!
Första stopp blev the Race House var en del motorfjantar tydligen bor (jag skall söka inhysning nästa vinter):

Hm jag körde i Januari när det låg snösträngar på vägen omkörningarna blir på så viss så mycket roligare :D :D +

Nästa gång ni ska ut så kanske jag hänger på :tummenupp

Måste bara byta säkringen till mina eluppvärmda handtag :D

KetogaN skrev:
Imponerande faktiskt :tummenupp , du erhåller min permafrostkonserverade tå-bira som 1:a pris vid nästa tillfälle...
Erkänn - du måste ha rötter i denna trakt - annars hade du inte klarat uppgiften :confused:

Busfrö skrev:
...Måste bara byta säkringen till mina eluppvärmda handtag :D
:D Hittar du den säkringen på din stunt-hojj så förpassas den därmed till touring maskinernas sällskap (& R1 o Bladen som har KLOCKA inbyggd :kocko )
...kan man köpa sånna till mn :va

Robz skrev:
Imponerande faktiskt :tummenupp , du erhåller min permafrostkonserverade tå-bira som 1:a pris vid nästa tillfälle...
Erkänn - du måste ha rötter i denna trakt - annars hade du inte klarat uppgiften :confused: [/SIZE]

Man har juh varit en del på MCdonalds där när man var yngre. och inte körde hoj.. ;)

/KetogaN

Jag bangar inte för en körning idag, om nåra timmar eller vad det blir. ;)
Måste dock få sova ut lite, se på klockan i skrivande stund! :tungan
Natti!

ahh . . . snygga bilder på tappra män :yoparty

men nu har iaf. jag ställt av igen, måste fixa lite me studier innan jag får mer tid över för sån här lek :huvet :huvet

allbin skrev:
ahh . . . snygga bilder på tappra män :yoparty

men nu har iaf. jag ställt av igen, måste fixa lite me studier innan jag får mer tid över för sån här lek :huvet :huvet

VA!!!!! :kocko
Hur kan du svika oss. man kan varva studier med adrenalin. funkar ju aldeles utmärkt. hehe
Lite trist. Men du kommer säkert snart igen med din silverpil. :yoparty

PuDDy skrev:
VA!!!!! :kocko
Hur kan du svika oss. man kan varva studier med adrenalin. funkar ju aldeles utmärkt. hehe
Lite trist. Men du kommer säkert snart igen med din silverpil. :yoparty

givet, bara säg till lite innan så man hinner fixa med 3v.vv.se

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey