Bilder från kvällens pulkarejs!

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
ifrån dagens pulkarejs i sunnerstabacken =)

1: xx i vanlig starter-position.
2: *host* ett av loppen.. ej nödvändigtvis finalen.....
3: naturen runt sunnersta är fin.
4: ghostriders ???? det är iaf M:et och Kreuger som åkte ner får den brantaste backen.. ;)
5: M:et provar hoppförmågan med Snowracern..
6: M:et & Kreuger gör 2 flugor på smällen..

/z
 

Bifogat

  • Resize of P1010034.JPG
    Resize of P1010034.JPG
    26.7 KB · Visningar: 68
  • Resize of P1010027.JPG
    Resize of P1010027.JPG
    44.1 KB · Visningar: 65
  • Resize of P1010022.JPG
    Resize of P1010022.JPG
    40.7 KB · Visningar: 59
  • Resize of P1010020.JPG
    Resize of P1010020.JPG
    46.6 KB · Visningar: 50
  • Resize of P1010014.JPG
    Resize of P1010014.JPG
    46.1 KB · Visningar: 78
  • Resize of P1010006.JPG
    Resize of P1010006.JPG
    43.4 KB · Visningar: 73
Last edited:
testade att göra min hoppbild svartvit istället, nästan så det syns att det är ett fån på en bob....
 

Bifogat

  • Met Sunnersta 040103 redigerad.jpg
    Met Sunnersta 040103 redigerad.jpg
    117.7 KB · Visningar: 68
M:et skrev:
testade att göra min hoppbild svartvit istället, nästan så det syns att det är ett fån på en bob....


:va Konstigt att du inte svänger mer åt höger även på denna bild :7peta
 
Ja var är den låååååånga högersvängen ???
Hadde du trycket på dalskidan ??Dottern har godkänt returen av snowracern.

Zeal: Exakt hur mycket slog jag dig med :D :tuttar

XX: Megatack för korven och arrangemang !
 
Triggerhappy skrev:
Ja var är den låååååånga högersvängen ???
Hadde du trycket på dalskidan ??Dottern har godkänt returen av snowracern.

Zeal: Exakt hur mycket slog jag dig med :D :tuttar

XX: Megatack för korven och arrangemang !


Trigger: jag tror nog inte det var med speciellt mycket nej..

hoppas ni får trevligt resten av kvällen! =)
vi stannar hemma o ser piraterna.. det var någon som var lite förkyld o kall när vi kom hem dårå.. :död:
/z
 
studsade bra när vi for ner för den där branten kan jag meddela. Hade vart kul att få veta toppfarten =) Kändes FORT.... Inte undra på att vi knappt fastna på kort!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top