Bilder från Kinnekulle 5/6 !

Alla knäskrapar utom jag :(

Bifogat

• 144.jpg
    144.jpg
    14.6 KB · Visningar: 78
DumDum skrev:
Kul att se mig själv på bild för en gång skull. :tummenupp

Var ju en hel del fina bilder på dig ju :tummenupp Ser lite kul ut när man ser sig själv på den nya hojen, syns att man inte är van :rodnar

Blå retta ska man INTE ha, då fastnar man bara på en bild!!!
Det var jäfligt kul på Kinnekulle, första gången där för mig, blir nog ännu roligare nästa gång. :tummenupp

Bifogat

• 50.jpg
    50.jpg
    16.8 KB · Visningar: 52
Snygga bilder! :tummenupp (fast jag fastnade bara på två...)

Bifogat

• mb165.jpg
    mb165.jpg
    13.9 KB · Visningar: 37
buLLit skrev:
Blå retta ska man INTE ha, då fastnar man bara på en bild!!!
Det var jäfligt kul på Kinnekulle, första gången där för mig, blir nog ännu roligare nästa gång. :tummenupp

Samma här, fastnade bara på en bild.. 1:a ggn för mig oxå (sorry om man var i vägen!) får förhoppningsvis upp farten lite nästa ggn. Helskön bana :tummenupp

Bifogat

• kinne.jpg
    kinne.jpg
    15.8 KB · Visningar: 35
Last edited:
K-Micke skrev:
Jädrar va bilder det var på dig då amullo. Det måste va den gula färgen. :cool:

Amullo är ju posör å tokbromsade säkert förbi de ställen där han såg att det stod folk med kameror... Klart man kommer med på bild då...
:rofl

PeGe skrev:
Amullo är ju posör å tokbromsade säkert förbi de ställen där han såg att det stod folk med kameror... Klart man kommer med på bild då...
:rofl

J*vlar.. Avslöjad.. :D

Teddan: Blev ni omkörda på vägen hem?? Av vemdå?? Själv låg man o släpa i 110, så det var inte så många som ville om.. :rolleyes:

Man är ju inte posör så man lägger ju inte upp sin bild... Eller snarare, jag kan ju inte svänga åt vänster så de bilderna ser ju rent för jävliga ut :D

Tofast4Hjo skrev:
Tanken var att jag ville passa på att fråga tjejen som var på hur det var att åka på bana "bakpå".

AAAA okej. Kanske kan fråga honom nästa gång, ställer säker upp. :tummenupp

Superlight skrev:
Man är ju inte posör så man lägger ju inte upp sin bild... Eller snarare, jag kan ju inte svänga åt vänster så de bilderna ser ju rent för jävliga ut

Då gör jag det åt dig då... :tuttar

21.jpg

Ett STORT tack till Eddy, för alla fantastiska bilder. :Bugar
Jag hade inte orkat spring runt och fota mellan körningarna...

Goffe skrev:
Samma här, fastnade bara på en bild.. 1:a ggn för mig oxå (sorry om man var i vägen!) får förhoppningsvis upp farten lite nästa ggn. Helskön bana :tummenupp
Ingen fara Goffe, det var ju bara på start&mål jag inte hade motorkraften att komma om. Vi ses väl 5/7?

Jag passade på att fråga innan vi åkte hem. Själv kan jag tycka att det är rätt obehgligt att sitta bakom. Tydligen inget hon själv upplever. Hon tycker det är rätt kul att sitta med. Kan ha och göra med att damen inte kör själv.

/M

Maria skrev:
Jag passade på att fråga innan vi åkte hem. Själv kan jag tycka att det är rätt obehgligt att sitta bakom. Tydligen inget hon själv upplever. Hon tycker det är rätt kul att sitta med. Kan ha och göra med att damen inte kör själv.

/M

Var det Du som åkte med "Oss" Ducatister hem???

amullo skrev:
Var det Du som åkte med "Oss" Ducatister hem???

:tummenupp det stämmer.

Jag dyker upp även nästa gång (5 juli)

Och vem av bröderna är du? Den yngre eller den äldre? Eller är jag helt ute och cyklar nu :3freak .

/M

buLLit skrev:
Ett STORT tack till Eddy, för alla fantastiska bilder. :Bugar
Jag hade inte orkat spring runt och fota mellan körningarna...

Ingen fara Goffe, det var ju bara på start&mål jag inte hade motorkraften att komma om. Vi ses väl 5/7?

Självklart ses vi den 5/7!! :tummenupp

Maria skrev:
Och vem av bröderna är du? Den yngre eller den äldre?/M

Den SNYGGE :brynad
Eller som jag numera är känd. "Mannen som går i trasiga shorts." Men även kallad "Four eyes" :lol

Även jag och bror dyker upp den 5:e. Kan knappt bärga mig. Skall bli Sketakul att dra på banana igen. :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT