Nitrous
www.actionpics.se
Prillan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man tackar man tackar!!Nitrous skrev:Här får du en fräschare version LiCro
Måste har drömt att jag var där för jag finns inte med på en enda bild *SNYFT*Nitrous skrev:559 st ytterligare bilder som lågupplösta finns på www.actionpics.se

Nitrous skrev:Penguin som dokumentar dagen tydligen![]()
Nitrous skrev:här kommer Penguin som dokumentar dagen tydligen![]()
och rykande fotpinneskrap
Penguin skrev:Jajamensan! Jag filmade både från Rödluvan och Rosinante under dagen. När något av det kan tänkas komma upp på nätet är dock höljt i dunkel, eftersom det var Sphyrnas DV-kamera, och han är nog den mest upptagna människa jag känner.![]()
Med på filmen finns bl a, exempel på hur man helst inte ska köra om i kvarnkurvan, Nitrous gnistrande knäpuckar, Kamikaze kiddens blårök och fotpinneskrap samt en lektion i hur man kör hoj på gräset i 150 km/h.
Nitrous skrev:Vill se Vill se Vill se Vill se
Posta hit DV bandet till Stockholms-förorten så ska jag flonga upp filmen direkt på studs efter lite redigering![]()
![]()
/Nitrous
Sphyrna skrev:Jaja... håll i hatten. Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken (det trodde Pengu aldrig) så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....
Sphyrna skrev:Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....

Tomas skrev:Skulle det komma upp fler bilder någonstans. Har för mig att kinnekullefoto var där och fota. Har jag fått det om bakfoten eller? Vore schysst med ännu mer bilder!
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |