bilder från Kinnekulle 17-18 aug.

Satan i banan!! vilken shhhnygg albino retta stiligt:tummenupp

Fina bilder i övrigt!

Tjusigt mannen:tummenupp ... sågatt även jag fastnade i en klassisk pose:D Säg nu till Henqeman att slänga upp sina verk också!!!

\m/ Mårten

ja har lite blandade bilder dock mest snabba gruppen, men de togs ca 1200 bilder så nån ska man väl lyckas lägga upp när man får nån mint över.

jeees, hur gick det för föraren som körde den stackars blå, kvaddade, vare nu va för nått, hojen??

i övrit bra bilder. Klockren pose med gnistor & :yoparty

Last edited:
:mad: Vem har en blejd med Carrera-lack? Det skulle ju jag ha. :( Typ i fantasin och sådär, men ändå.

Här kommer en snabbtitt på lite bilder från mig. endast förminskade i photoshop men skall försöka sätta mig å redigera lite när man får tid över. har ganska många kort på snabb grupp då de togs 1100 bilder tror jag.

min (mekaniker som han ville titulera sig) på motard, tycker de passar grappen, man riktigt ser hur han ligger ner i kruvan (han åker trimmad warrior till vardags)

en secund senare foto så hade handen varit perfekt

fotografen herself

får återigen tacka för en trevlig dag

Äntligen!

Skönt att det finns några som har intresset/tiden/orken att plåta och lägga ut på nätet. Jag tar med min kamera till Anderstorp den 1:eseptember och skjuter 8 gig:D, det skall väl bli några bra bilder av det:confused:

Men! Bildbevis....är ju inte alltid bra.....för självförtroendet.....man kunde ju fått leva lite längre i tron om att man var Rossi.....dock så vet man nu att det finns utrymme till..........marken och att förbättra sig!

Ser ut som om hojer ligger ner, mer, när den står upp på depåstället än när jag tar kurvorna:va

Tack.

Montana.

Tack för en klockren helg... actionpics...

Helt klart en dunderhelg med bra väder och så!

Ser bra ut Cissi när du smeker den fina vackra R1an!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman