Bilder från Kemora + Motopark !

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu har jag satt upp bilderna från när vi var och körde på Kemora och Motopark.

53st blev det totalt.

In och kolla... www.umcc.nu

Skriv gärna kommentarer här :whip
 
cbjorkman skrev:
Nu har jag satt upp bilderna från när vi var och körde på Kemora och Motopark.

53st blev det totalt.

In och kolla... www.umcc.nu

Skriv gärna kommentarer här :whip

Stort Tack för alla trevliga bilder och en trevlig resa! Hoppas jag hinner tillbaka från Byske på Torsdag för att uppleva filmvisningen! :tummenupp
 
Jo då nog finns bilderna där alltid..
klicka på galleriet på vänster sida så kommer det överst på listan att det finns kort från :

Bankörning i Finland (Kemora+Motopark) (28maj-1juni 2003)
Så det så :fakta

Christer.. Fina kort du tagit.. synd bara att det snyggaste va på dig själv, så det kan ju inte ha varit du bakom kameran på just det kortet :D
 
Grusbuse skrev:
Christer.. Fina kort du tagit.. synd bara att det snyggaste va på dig själv, så det kan ju inte ha varit du bakom kameran på just det kortet :D

Hehe, jag gav Andreas en snabbkurs i fotografering och kamerahantering i depån och tydligen är jag en mäkta duktig instruktör :rolleyes:

Hursom, bilden på mig blev faktiskt ruggigt fin...har nytt fint wallpaper på datorn hemma nu :cool:

Mr.Jim:
Är det ens möjligt att INTE hitta till bilderna :confused:
 
cbjorkman skrev:
Nu har jag satt upp bilderna från när vi var och körde på Kemora och Motopark.

53st blev det totalt.

In och kolla... www.umcc.nu

Skriv gärna kommentarer här :whip

Mycket bra jobbat Christer!!
Kanske lite för mycket bilder på ICKE medlemmar i klubben....o för lite på oss, men man kan ju alltid bränna av alla så man har dom op CD, o där välja vilka man vill ha i sitt bild arkiv!! :tummenupp
Kan inte tänka mej en bättre Webmaster :D
 
cbjorkman skrev:

Mr.Jim:
Är det ens möjligt att INTE hitta till bilderna :confused:
Jo, det är möjligt, men om du klickar på F5 eller uppdatera (samma sak) då kommer du att hitta bilderna. :tummenupp

Snygga bilder föresten, ni verkar ju ha haft jättetråkigt, skitväder hela tiden, dåligt fäste i asfalten, tur att man stannade hemma... NOT!
Är väldigt avundsjuk på er som haft så roligt, själv har man fått ligga och stirra i taket hela helgen p.g.a. ryggskott. :whip
 
Re: Re: Bilder från Kemora + Motopark !

leffe75 skrev:
Mycket bra jobbat Christer!!
Kanske lite för mycket bilder på ICKE medlemmar i klubben....o för lite på oss.

På 32st av 53 bilder finns det klubbmedlemmar :fakta
 
Re: Re: Re: Bilder från Kemora + Motopark !

cbjorkman skrev:
På 32st av 53 bilder finns det klubbmedlemmar :fakta
...Kanske var bilder på en själv man var ute efter....
Men som sagt, mycket bra jobb!!
 
Re: Re: Re: Re: Bilder från Kemora + Motopark !

leffe75 skrev:
...Kanske var bilder på en själv man var ute efter....
Men som sagt, mycket bra jobb!!

Tänkte komma med en spydig kommentar här...men skiter i det denna gång :p :p
 
Re: Re: Re: Re: Re: Bilder från Kemora + Motopark !

Suzukiman skrev:
Tänkte komma med en spydig kommentar här...men skiter i det denna gång :p :p

Prova det du!!
Jag kan nog komma med nån värre :D :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top