Bilder från idag (kass mobilkamera)

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Jepps. Fint väder och ett par mil på mätaren.
Fick bli några bilder på våra skönheter.

Det är min r1:a och robbano´s CBR600rr
 

Bifogat

  • Bild(61).jpg
    Bild(61).jpg
    36.5 KB · Visningar: 211
  • Bild(62).jpg
    Bild(62).jpg
    34.3 KB · Visningar: 150
  • Bild(63).jpg
    Bild(63).jpg
    41.5 KB · Visningar: 298
Vapor skrev:
Jepps. Fint väder och ett par mil på mätaren.
Fick bli några bilder på våra skönheter.

Det är min r1:a och robbano´s CBR600rr

På den högra bilden ser bakdelen helt sne ut :hihi annars jävligt nice:)
 
Sälj R1:an, köp en R6:a och en kamera för mellanskillnaden :tummenupp ;)
 
sandstream skrev:
Sälj R1:an, köp en R6:a och en kamera för mellanskillnaden :tummenupp ;)

Har en kamera men den får inte plats i cutsen eftersom jag precis monterat på undertailen.

Ja, den ser faktiskt lite sne ut på den högra bilden, men den är inte det i det verkliga livet.
 
Fina hojar. Tro hur mobil bilderna blir med nya SonyEricsson K750i. Har beställt en sån..=) 2.0megapixel kamera..ska ju bli bra bilder sägs det..=)
 
Wheelie84 skrev:
Fina hojar. Tro hur mobil bilderna blir med nya SonyEricsson K750i. Har beställt en sån..=) 2.0megapixel kamera..ska ju bli bra bilder sägs det..=)

2Mpixel säger ju inte ett skit om optiken är kass ;)
 
Nej..men den optiken är nog bättre än på K700an jag hade iaf. Autofokus är det också på nya. Det gör nog mycket.
xfader skrev:
2Mpixel säger ju inte ett skit om optiken är kass ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top