Bilder från HLR

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Här kommer lite bilder från HLR kursen.
Tack Björn för en jäkligt intressant kurs dock hoppas jag slipper nyttja dina tjänster i sommar. Inget personligt :7peta

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    5 KB · Visningar: 197
  • 2.jpg
    2.jpg
    4.6 KB · Visningar: 169
  • 3.jpg
    3.jpg
    3.6 KB · Visningar: 149
  • 4.jpg
    4.jpg
    5 KB · Visningar: 153
  • 5.jpg
    5.jpg
    4.5 KB · Visningar: 147
Last edited:
Ja, instämmer!

Det var mycket lärorikt och nog även nyttigt.

Stort tack till Björn och SSEMSE som erbjuder den här utbildningen! :tummenupp

Man får instämma med ett stort tack till alla inblandade

O man fastnade på bild med :skrämd

ni menar inte att jag ska röra den dockan imorgon efter att ni har grovhånglat med den :rofl

Det var trevligt att träffa lite nytt folk,
samt få en givande utbildning.....

tack till sydskanes.......
Specielt tack till Björn..........

Instämmer med ovanstående. Alltid roligt att träffa nya människor. Det var en mycket lärorik afton även för mig. Ett stort tack till Björn och Sydskånes :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
2045082 Ähhhhh.... :7peta Erkänn nu, det är den där dockan du har haft hemma ända sen brandövningskursen på Knudan så du är bara svartis.

:rodnar

Tack till björn o sydskånes för en intressant utbildning :tummenupp .. när väl tekniken ville :argpådato

var det bara jag.... eller körde man inte liiite försiktigare hem efter filmerna och bilbältet var på :rodnar

Gula faran skrev:
2048520 Tack till björn o sydskånes för en intressant utbildning :tummenupp .. när väl tekniken ville :argpådato

var det bara jag.... eller körde man inte liiite försiktigare hem efter filmerna och bilbältet var på :rodnar

Visst fick man sig en tankeställare. Igen. Dom behövs lite då o då så man inte tror man är odödlig.
Ett vettigt påpekande från Björrn är absolut vår fanatiska tilltro till vår skyddsutrustning...

Jäkligt nyttigt att få en sådan här kurs med någon som har erfarenhet av det och kan ge praktiska tips och råd. Skitbra!!

När ska vi ha ett gruppköp på Defibrillatorer nu då.. :D

CorbenDallas skrev:
2048965 Visst fick man sig en tankeställare. Igen. Dom behövs lite då o då så man inte tror man är odödlig.
Ett vettigt påpekande från Björrn är absolut vår fanatiska tilltro till vår skyddsutrustning...

Jäkligt nyttigt att få en sådan här kurs med någon som har erfarenhet av det och kan ge praktiska tips och råd. Skitbra!!

När ska vi ha ett gruppköp på Defibrillatorer nu då.. :D

Han kan vara lite klok ibland den därade Björn...

Man har fått mer insikt i hur man skall bete sig när man kommer till en olycksplats ...

Last edited:
Kurvmakaren skrev:
2048990 Han kan vara lite klok ibland den därade Björn...

Man har fått mer insikt i hur man skall bete sig när man kommer till en olycksplats ...

Klok? Björn är inte klok nånstans! Han har ju skrämt livet ur en...

Sjukvårdsutbildning

Tack alla för ni orkat lyssna på mig i 4 timmar och dessutom tagit er tid att skicka in flera beröm. Jag hoppas att jag inte skrämt upp för många men det krävs en liten eftertanke ibland. Låt oss inte träffas ute på vägarna. Björne :tummenupp

Ambulansbjörne skrev:
2056558 Tack alla för ni orkat lyssna på mig i 4 timmar och dessutom tagit er tid att skicka in flera beröm. Jag hoppas att jag inte skrämt upp för många men det krävs en liten eftertanke ibland. Låt oss inte träffas ute på vägarna. Björne :tummenupp

Vill inte fransmoppebjörne åka med oss sporthojare???

ironimode on
Snacka om rasism. :fatta!
ironimode off

Tack för en givande och bra kurs, kunskapen hoppas jag dock att jag slipper använda.

Mvh Busis

Busberra skrev:
2057705 Vill inte fransmoppebjörne åka med oss sporthojare???

ironimode on
Snacka om rasism. :fatta!
ironimode off

Tack för en givande och bra kurs, kunskapen hoppas jag dock att jag slipper använda.

Mvh Busis

Björnemannen har hittat in på forumet... Nu jäklar skall han försöka konvertera oss till frans-män.
Redan på kursen fann man ju att han försökte .... öppen hjälm kommer nu att vara standard på SRW.. :lol

Kurvmakaren skrev:
2057940 Björnemannen har hittat in på forumet... Nu jäklar skall han försöka konvertera oss till frans-män.
Redan på kursen fann man ju att han försökte .... öppen hjälm kommer nu att vara standard på SRW.. :lol

Ingen fara! Jag ska inte försöka omvända er eftersom då måste jag först göra er till män och det är ju inte lätt.
Björne :tungan

Ambulansbjörne skrev:
2058905 Ingen fara! Jag ska inte försöka omvända er eftersom då måste jag först göra er till män och det är ju inte lätt.
Björne :tungan

Sa du inte rätt MAN på rätt plats? Varför kör du en tjejhoj då? :pannkyss

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph