Bilder från Gotland Ring.. igen.

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Nu är vi glada och ser fram emot Gotland Ring 2006. Gruppkram :krama

Trigger: Hehe, vem vet. Kanske kommer fler på dig sen.

Victor skrev:
Förvisso. Men som sagt, jag har redan adressen på killen med den fräna CBRen och ganska lätt kan man ju kolla om han bor i villa och hur ofta han är hemma.
Jo visst, men du skulle kunna göra samma sak om du såg honom framför dig på macken.
Victor skrev:
Det är inte så att jag tror att vi är hemliga på det här internättet men inte vill du att andra postar din adress och telefonnummer här? Det finns folk som inte vill ha sina nummerplåtar upplagda på bild så det är väl bara att acceptera? Eller har du problem med det?
Nej, jag vill inte ha min adress här, den kan jag lägga ut själv, men jag kanske har en annan åsikt om regskyltar på bild.
Är det okej eller ska jag konvertera bums till den rätta åsikten?

MikkE skrev:
Nu är vi glada och ser fram emot Gotland Ring 2006. Gruppkram :krama
Jag är alltid glad :pannkyss :pannkyss

sandstream skrev:
Är det okej eller ska jag konvertera bums till den rätta åsikten?

Frågan är väl om någon som vet vad han på bilden har för åsikt? Vet man inte det bör man inte lägga ut bild där skylten syns heller.

MikkE skrev:
Mkt nöje och speciellt till Er som kommer att köra där 2006 :tummenupp
I'll be there igen och fotar, har dock inge objektiv i dagsläget. :(
SPONSRA MIG! :D

Mikke du får skapa en sån spons tråd i OT delen där folk kan slänga in pengar på ditt konto. Folket här lär garanterat hjälpa till eftersom du ger hela SH bra bilder från race osv.
:tummenupp

Padde skrev:
Mikke du får skapa en sån spons tråd i OT delen där folk kan slänga in pengar på ditt konto. Folket här lär garanterat hjälpa till eftersom du ger hela SH bra bilder från race osv.
:tummenupp
Hehe, det vågar jag inte :näsblod
Sålde nyss mitt 70-300mm objektiv och är nu på jakt efter ett Canon 70-200/4.0 L USM, kostar dock massor för min del.

Länkar upp några bilder också för att bidra till den goda stämningen, längar till Gotland 2006.

gr1.jpg

gr5.jpg

gr6.jpg

gr8.jpg

/Nitrous

Nitrous: :tummenupp
Mkt snygga bilder!
Så kan jag också få om jag har ett nytt Canon 70-200mm/4.0 L USM :rolleyes:

MikkE skrev:
Mkt snygga bilder!

Ja, första bilden har jag för mig att Dea har tagit med ett "helvetes-objektiv-från-Canon" , de övriga har Badtoy tagit med att enkelt Sigma 70-200mm objektiv och Nikon D70 kamera.

/Nitrous

MikkE skrev:
Mkt snygga bilder!

Mikke du kan få köpa mitt 70-200 F4L.. funderar på att sälja skitet ändå ;)

Last edited:
MikkE skrev:
Intressant. Är det detta med USM du har? http://www.cyberphoto.se/canon/ef/70-200_4.php
Hur gammalt, pris, hur mkt använt?

Jag är inte så mkt för att köpa beg. saker, men intreserad iaf!

Japp, 4 månader gammalt (som nytt med kartong och Hoya HMS pro1 UV filter), nypris 7500 (med filter), begpris? ge mig ett seriöst bud.

/Karl

Last edited:
Nitrous skrev:
Ja, första bilden har jag för mig att Dea har tagit med ett "helvetes-objektiv-från-Canon" , de övriga har Badtoy tagit med att enkelt Sigma 70-200mm objektiv och Nikon D70 kamera.

/Nitrous

Eftersom det är Dea som sitter på r1an på första bilden hade han nog svårt att ta den.. Däremot är det hans kamera och grejer. Jag tror bestämt att stockel knäppte den.

MikkE skrev:
Jag är inte så mkt för att köpa beg. saker, men intreserad iaf!
Jag har handlat av Karl och grejerna var felfria precis som utlovat :tummenupp

Langar upp ett par bilder jag också och drömmer mig tillbaks :)

sh_1.jpg

sh_2.jpg

sh_3.jpg

sh_4.jpg

Den där djefla Gotland Ring ser ut att vara placerad på Månen.

Tjusiga bilder btw, blir oerhört sugen.

KetogaN: Du har ett gulligt PM!

Sandstream: Litar helt på Karl! :) Fina bilder har du knäppt också!!

hållundan skrev:
Den där djefla Gotland Ring ser ut att vara placerad på Månen...
Första rundorna på GR blir man lätt lite vilsen. Inga landmärken, inga, ingenting, bara massa sten...se'n när man lärt känna omgivningen får man lön...helt underbar bana :tummenupp

FZ1 skrev:
Första rundorna på GR blir man lätt lite vilsen. Inga landmärken, inga, ingenting, bara massa sten...se'n när man lärt känna omgivningen får man lön...helt underbar bana :tummenupp
Den ser sjukt rolig ut iaf. Hur är det med damm som blåste in på banan? Hörde nåt om att det var ett orosmoment? Det kanske var en "barnsjukdom" dock?

hållundan skrev:
Den ser sjukt rolig ut iaf. Hur är det med damm som blåste in på banan? Hörde nåt om att det var ett orosmoment? Det kanske var en "barnsjukdom" dock?
Har bara kört förra året, finns säkert andra med mer erfarenhet av GR, men jag tyckte inte dammet ställde till med några problem med greppet. Däremot blev bilar/hojar ordentligt skitiga på infartsvägen :näsblod

Tjoffe skrev:
Eftersom det är Dea som sitter på r1an på första bilden hade han nog svårt att ta den.. Däremot är det hans kamera och grejer. Jag tror bestämt att stockel knäppte den.

Har Dea skjuts på den bilden?????

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...