GSXR1100R skrev:Denna bild torde kunna locka sponsorer åt Ullis
Ullis behöver en skärpsponsor. Det syns ju helt klart att hon är på väg att tappa brallorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Denna bild torde kunna locka sponsorer åt Ullis
Penguin skrev:Ullis behöver en skärpsponsor. Det syns ju helt klart att hon är på väg att tappa brallorna.
Vart anmäler man sig?GSXR1100R skrev:Denna bild torde kunna locka sponsorer åt Ullis
http://www.fullrulle.nu/gallery/SO-final2004/SO_final_Karlskoga_2004_137
Don Quixote skrev:Ullis dejtar bara VM-förare så det lär nog dröja innan hon vill veta av oss rookies!![]()
1.11 på Åsen är superbra med en 40 hästars 125R, hur snabbt har du kört på Åsen med din nya R1:aSwedie skrev:Ullis är en poser. Ska alltid skryta om sina tider... men tips är o skryta hos dom du är bättre än...![]()
he he
Miss Ullis skrev:Åhh nä så e det ju inte riktigt....
Ni är alla mina ögonstenar!!![]()
140 kusars övertag ger altså 1 sekunds övertagSwedie skrev:äh.. jag var snabbare..10.7 .. en sekund snabbare. .. fakk
haha... snabbare. ey.. snabbare.. än en tjej. fakk. förbenade skåningar o bli uppstutsiga
![]()
Hey, that makes 2 of usGSXR1100R skrev:Själv är jag helkass...
Sweetie hoppar runt på kryckor för att slippa tvångsuppklassningeus skrev:Hey, that makes 2 of us
Ja, här kommer man å ska köra ROOKIE 600, så är man sist i mål med 15,8 tid som bästGSXR1100R skrev:Sweetie hoppar runt på kryckor för att slippa tvångsuppklassning![]()
15,8 räckte till pallplats för ett par år sedan, jag begriper inte varför alla har kör så fort idageus skrev:Ja, här kommer man å ska köra ROOKIE 600, så är man sist i mål med 15,8 tid som bäst
Vafan är det för nybörjarklass
Tjeena!!! Det kommer ju ifrån rätt person.Swedie skrev:Ullis är en poser. Ska alltid skryta om sina tider... men tips är o skryta hos dom du är bättre än...![]()
he he
Jag vill låta min fot läka nu över vintern då den fortfarande är rättså kass (och so finalen gjorde den sämre... haltar rätt mycket nu). Förhoppningsvis får man den opererad eller nått så den blir bra igen till nästa års RR säsong. Blir 9o tider om jag får mer tid på Gelleråsen.. känns inte som nått överdrivet problemet. Vore bättre för "karriären" (som blir mer seriös nästa år, detta var ett testår med privat ekonomi) om jag kör Superbike o går uppåt i listan där, än köra en Rookie serie som B förare...GSXR1100R skrev:Sweetie hoppar runt på kryckor för att slippa tvångsuppklassning![]()
Superbike it isSwedie skrev:Jag vill låta min fot läka nu över vintern då den fortfarande är rättså kass (och so finalen gjorde den sämre... haltar rätt mycket nu). Förhoppningsvis får man den opererad eller nått så den blir bra igen till nästa års RR säsong. Blir 9o tider om jag får mer tid på Gelleråsen.. känns inte som nått överdrivet problemet. Vore bättre för "karriären" (som blir mer seriös nästa år, detta var ett testår med privat ekonomi) om jag kör Superbike o går uppåt i listan där, än köra en Rookie serie som B förare...
Swedie skrev:Ullis är en poser. Ska alltid skryta om sina tider... men tips är o skryta hos dom du är bättre än...![]()
he he
Hagster skrev:Tror soppatorsken tog det hårdast att få stryk av en tjej...![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |