Bilder från Gelleråsen

• Thread starter Thread starter Tom
  • Start date Start date
Ullis dejtar bara VM-förare så det lär nog dröja innan hon vill veta av oss rookies! :(

Ullis är en poser. Ska alltid skryta om sina tider... men tips är o skryta hos dom du är bättre än... :rolleyes: ;) he he

Swedie skrev:
Ullis är en poser. Ska alltid skryta om sina tider... men tips är o skryta hos dom du är bättre än... :rolleyes: ;) he he
1.11 på Åsen är superbra med en 40 hästars 125R, hur snabbt har du kört på Åsen med din nya R1:a :D

äh.. jag var snabbare.. :p 10.7 .. en sekund snabbare. .. fakk :D haha... snabbare. ey.. snabbare.. än en tjej. fakk. förbenade skåningar o bli uppstutsiga :p

Swedie skrev:
äh.. jag var snabbare.. :p 10.7 .. en sekund snabbare. .. fakk :D haha... snabbare. ey.. snabbare.. än en tjej. fakk. förbenade skåningar o bli uppstutsiga :p
140 kusars övertag ger altså 1 sekunds övertag :lol

Själv är jag helkass och utövar endast hobbyåkning, höga 10:or leder till tvångsuppklassning :tungan

eus skrev:
Ja, här kommer man å ska köra ROOKIE 600, så är man sist i mål med 15,8 tid som bäst
Vafan är det för nybörjarklass
15,8 räckte till pallplats för ett par år sedan, jag begriper inte varför alla har kör så fort idag :va

Swedie skrev:
Tjeena!!! Det kommer ju ifrån rätt person. :rolleyes: Mannen som börjar alla diskussioner med: "Vad körde du för tid då?" :tungan

GSXR1100R skrev:
Sweetie hoppar runt på kryckor för att slippa tvångsuppklassning :lol
Jag vill låta min fot läka nu över vintern då den fortfarande är rättså kass (och so finalen gjorde den sämre... haltar rätt mycket nu). Förhoppningsvis får man den opererad eller nått så den blir bra igen till nästa års RR säsong. Blir 9o tider om jag får mer tid på Gelleråsen.. känns inte som nått överdrivet problemet. Vore bättre för "karriären" (som blir mer seriös nästa år, detta var ett testår med privat ekonomi) om jag kör Superbike o går uppåt i listan där, än köra en Rookie serie som B förare...

Swedie skrev:
Jag vill låta min fot läka nu över vintern då den fortfarande är rättså kass (och so finalen gjorde den sämre... haltar rätt mycket nu). Förhoppningsvis får man den opererad eller nått så den blir bra igen till nästa års RR säsong. Blir 9o tider om jag får mer tid på Gelleråsen.. känns inte som nått överdrivet problemet. Vore bättre för "karriären" (som blir mer seriös nästa år, detta var ett testår med privat ekonomi) om jag kör Superbike o går uppåt i listan där, än köra en Rookie serie som B förare...
Superbike it is :tummenupp

Upp med er snabba gubbar nu så vi slipper se er i B-racen :lol

Swedie skrev:

Jo, när du berättade vad du körde på för tider var det mer... "Gå och dö, vi hatar dig och kommer alltid göra tills vi är lika snabba".

När Ullis kom och berättade vad hon körde på var det mer "*Host*, jaaa... Men kan vi inte prata om något annat nu då? *harkel*" :D

Tror soppatorsken tog det hårdast att få stryk av en tjej... :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...