Bilder från Gelleråsen

• Thread starter Thread starter Tom
  • Start date Start date

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Nu har man precis kommit hem ifrån helgens begivenheter i Karlskoga.
Hemresan blev lite mer spännande än det var tänkt, de senaste två rejsen i Karlskoga har kostat mig ett fordon varje gång. Börjar bli lite tjatigt faktiskt :)

På vägen hem, efter att vi hade lämnat av Mille-R i hemmets trygga vrå så bestämde sig en BMW framförd av P-Pelle att frontalkrocka med oss. Min bil blev så rädd att vattnet gick, föraren av den andra bilen fick åka blåvitt, Jenny tog en taxi och jag och Relapse fick skjuts av en vattenkyld ådi.

Nedan syns hur ledsen min ådi blev i fronten.

Det finns lite andra bilder tagna under helgen på http://www.fullrulle.nu/gallery/ som vanligt. Mestadels depåbilder, men det finns även lite bilder tagna under rejset.

Bifogat

• SO-final Karlskoga 2004 179 (Medium).jpg
    SO-final Karlskoga 2004 179 (Medium).jpg
    75.7 KB · Visningar: 298
Last edited:
Jävla skitotur :huvet
Men tack för skjutsen och en trevlig helg, tur ni klarade er bra.

Tom skrev:
Nu har man precis kommit hem ifrån helgens begivenheter i Karlskoga.
Hemresan blev lite mer spännande än det var tänkt, de senaste två rejsen i Karlskoga har kostat mig ett fordon varje gång. Börjar bli lite tjatigt faktiskt :)

På vägen hem, efter att vi hade lämnat av Mille-R i hemmets trygga vrå så bestämde sig en BMW framförd av P-Pelle att frontalkrocka med oss. Min bil blev så rädd att vattnet gick, föraren av den andra bilen fick åka blåvitt, Jenny tog en taxi och jag och Relapse fick skjuts av en vattenkyld ådi.

Nedan syns hur ledsen min ådi blev i fronten.

Det finns lite andra bilder tagna under helgen på http://www.fullrulle.nu/gallery/ som vanligt. Mestadels depåbilder, men det finns även lite bilder tagna under rejset.
Jäklar vilket oflyt du har på sistonde :brinnerup Fina bilder iaf :tummenupp

Hur många fordon har du kvar? Se till att bunkra upp med gamla bilar nu under vintern så ni klarar av att åka runt en hel säsong. :)
Tur att alla klarade sig bra ändå.

Härliga Bilder Tom. Synd bara att man är så uppe i allt annat att man knappt hinner träffa något folk...

Skit ja! Den där Pundar-Pelle fick i alla fall mig rejält paff och det är sällan det händer, kan jag säga. Var lite skakis i benen när jag klev ur bilen. Det är inte var dag som någon bestämmer sig för att totalfronta en när man står och väntar på grönt. :3freak

Nr:18 skrev:
Men vafan! Håller han på med dom där jävla kryckorna fortfarande? :rolleyes:

Han har någon ide om att det hjälper honom med armstyrkan, men jag tror det är för att få sympati hos alla gridgirls (de som i alla fall kunde ha funnits då).

Tom skrev:
Han har någon ide om att det hjälper honom med armstyrkan, men jag tror det är för att få sympati hos alla gridgirls (de som i alla fall kunde ha funnits då).
Dagens ungdom! Låg smärttröskel är inget brudarna blir impade av.

Macho Woman skrev:
Nummer två där visar att Johan verkligen tar sin sport på allvar.

Vad menar du? Jag tycker att han ser ut att hittat ett ypperligt sätt att öka focusen inför ett lopp. Fast han är som vanligt ute och snurrar på "fel" märke.

Edit: jag tycker det ser ut som det är gula Blend. Rätt märke är såklart Prince.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing