Bilder från Gelleråsen, Bikeweek

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date

@ngel

Guest
Utan lite hjälp från underbara människor hade dessa bilderna från Bikeweek fått vänta tills man hade kommit hem.. Tack Micke och Eva!! :krama

Men nu finns det mer bilder i galleriet på http://www.familjenborgh.com
En hel del på SportProduction denna gången, men även några från ERF den 21:e

Håller på att filar lite på allmänåkarnas bilder... Så det kommer senare..

Så ... Nu är det fler bilder ute.. Bland annat på allmänåkningen... Men en kategori till är påväg upp.. Lite smått och gott från Bikeweek.. En och annan av funkisarna har fastnat (jättetrevligt folk måste jag säga.. Tack för alla erbjudande av kaffe jag fick när jag var ute och fottade :) ) Någon behagade testa om det var mjukt ute utanför banan, vem säger jag inte ;) Det får ni själv klura på.. Ja lite sådant lär ni hitta under Kategorin "Div bilder" och i albumet "Bikeweek" ...
Mycket nöje :)

Btw ... Tack och bock för beröm.. Kul! Det ger en extra kick till en glad amatör...

Du tog inga bilder på allmänkörning 24de?

Nyligen hemkommen .. så kvällen kommer att gå åt till att sortera ut bilder och lägga upp ... I runda tag blev det 3000 bilder cirkum :P så det finns lite att gå igenom ... Alla kan jag inte få plats med .. Får väl snart be webbhotellet om "sponsring" för det börjar bli fullt ;)

Snygga bilder, hittade några kanonfina på mig från Linköping som jag inte sett tidigare.
Kanske fotade du BoTT en i Torsdags med?

Snygga bilder, hittade några kanonfina på mig från Linköping som jag inte sett tidigare.
Kanske fotade du BoTT en i Torsdags med?

Kul att du gillade dom från Linköping :) Bara att ladda ner dom om du inte redan gjort det och slit dom med hälsa ...

Nej tyvärr tog jag bara på ERF'n på torsdagen... Sorry... Men det var ju många som knäppte bilder under hela veckan så kolla med dom .. De har säkert en hel del ..

Sådär ... 64 bilder från ERF på torsdagen ute på Galleriet...
Nästa fototillfälle blir förmodligen på Knutstorps träning imorgon...
Någon som vet vem man kan be vackert om en fotoväst så man kanske kan få några riktigt bra bilder?

Edit: Var bara tvungen att lägga ut en bild med :)

Bifogat

• gnistor.jpg
    gnistor.jpg
    93.7 KB · Visningar: 65
Last edited:
Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back