Bilder från Gelleråsen 2008-09 13-15

kul att man kom me på några som sagt kallt blev de... på resan hem till dalslands skogarna slog förskylningen till med besked.... men va gör man inte för att få ha kul:)
 
Kul att bilderna uppskattas!
I original är dock bilderna bättre både vad gäller färgåtergivning och skärpa. Vill ni ha bilderna i full storlek kan jag skicka på DVD. Många frågade på Gelleråsen om de kunde köpa bilder. Vi tänkte inte ta betalt. Skicka bara frankerat och adresserat kuvert så skickar jag en DVD med alla bilderna. Ser du ruggigt cool ut på någon bild och ändå vill lämna ett bidrag går det bra att lägga en slant i kuvertet. PM:a mig för min adress!

Spread the word! Det vore synd om någon missade en läcker bild på sig själv!

/Dr P
 
Mycket bra bilder:tummenupp ! Bra med hojminnen inför den kommande anti-mc-årstiden (dvs om man vägrar isdubbar)!
 
Stort tack till er som fotar, det är kanonkul att få se bilder efteråt! :tummenupp

Fråga; - är det stora jpg eller RAW-format orginal? Tänkte om det gick att maila en handfull bilder?
(Närmare bestämt 583-584 samt 633,634 och 639)

PP

Kul att bilderna uppskattas!
I original är dock bilderna bättre både vad gäller färgåtergivning och skärpa. Vill ni ha bilderna i full storlek kan jag skicka på DVD. Många frågade på Gelleråsen om de kunde köpa bilder. Vi tänkte inte ta betalt. Skicka bara frankerat och adresserat kuvert så skickar jag en DVD med alla bilderna. Ser du ruggigt cool ut på någon bild och ändå vill lämna ett bidrag går det bra att lägga en slant i kuvertet. PM:a mig för min adress!

Spread the word! Det vore synd om någon missade en läcker bild på sig själv!

/Dr P
 
Stort tack till er som fotar, det är kanonkul att få se bilder efteråt! :tummenupp

Fråga; - är det stora jpg eller RAW-format orginal? Tänkte om det gick att maila en handfull bilder?
(Närmare bestämt 583-584 samt 633,634 och 639)

PP

Bilderna är i jpeg 3-5 Mb/st. Lite meckigt att ta ut enskilda bilder och maila men jag har PM:at dig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top