bilder från gårdagens körning

MR.SPEED

Bromsen är fartens värsta fiende
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Skoghall
Hoj
Kawasaki Z1000 -06 Ktm EXC450 -08 Triumph Tiger -00
bilderna är tagen med en telefån så klaga inte på kvaliren :rolleyes:
 

Bifogat

  • Bild011_edited.jpg
    Bild011_edited.jpg
    131.5 KB · Visningar: 145
  • Bild013_edited.jpg
    Bild013_edited.jpg
    101.5 KB · Visningar: 101
  • Bild014_edited.jpg
    Bild014_edited.jpg
    74.5 KB · Visningar: 71
  • Bild015_edited.jpg
    Bild015_edited.jpg
    74.4 KB · Visningar: 87
  • Bild016_edited.jpg
    Bild016_edited.jpg
    102.8 KB · Visningar: 204
  • Bild017_edited.jpg
    Bild017_edited.jpg
    72.7 KB · Visningar: 110
Last edited:
mer bilder
 

Bifogat

  • Bild020_edited.jpg
    Bild020_edited.jpg
    73.2 KB · Visningar: 134
  • Bild019_edited.jpg
    Bild019_edited.jpg
    74.2 KB · Visningar: 64
  • Bild018_edited.jpg
    Bild018_edited.jpg
    139.1 KB · Visningar: 74
  • Bild021_edited.jpg
    Bild021_edited.jpg
    78 KB · Visningar: 57
  • Bild022_edited.jpg
    Bild022_edited.jpg
    75.2 KB · Visningar: 58
  • Bild023_edited.jpg
    Bild023_edited.jpg
    88.7 KB · Visningar: 111
mer bilder
 

Bifogat

  • Bild024_edited.jpg
    Bild024_edited.jpg
    68.4 KB · Visningar: 72
  • Bild012_edited.jpg
    Bild012_edited.jpg
    68 KB · Visningar: 68
  • Bild025_edited.jpg
    Bild025_edited.jpg
    80.8 KB · Visningar: 69
  • Bild026_edited.jpg
    Bild026_edited.jpg
    100.6 KB · Visningar: 95
dom sex första bilderna du postade. den i mitten på andra raden. jag kan inte kolla på den utan att bli kåt. ha ha.. det är så jävla läckert att begrava backdäck i såna där härligt geggiga/gräsiga/jordiga underlag. jag blir avundsjuk
 
DreeTman skrev:
Bonden lär nog bli nöjd om inte annat...



visste inte att bönder såde gräs :confused:

vi har tillstånd att köra där av kommunen det är ett motor område eller vad man ska kalla det
 
Fina bilder för att vara telefon :)

Vars har du/föraren skaffat Red Bull-jackan?
 
skoteridioten skrev:
Fina bilder för att vara telefon :)

Vars har du/föraren skaffat Red Bull-jackan?


Red bull jackan köpte jag på mc-mässan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top