Bilder från Falkenberg den 3 Aug?

Benny busee

Nu har jag knäskrapat.
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Westside
Hoj
Yamaha r6 2000
F*** glömde kameran hemma :kocko tog någon bilder på ban åkningen den 3 Augusti i Falkenberg?
 
Last edited:
Jag såg nån som stog och fotade i sista kurvan. Skulle vara kul om det dök upp lite bilder. Jag har föresten några bilder också, vänta lite så ska jag lägga upp dem...

Varsågoda: http://www.etek.chalmers.se/~erilin/
Inte mycket men alltid nåt :)
 
Last edited:
Tack så mycke för bilderna :tummenupp . Ja såg med han som stog i böjen och fota det hade varit ball med en bild när man kör. :yoparty

Körde du där nere med?
 
Benny busee skrev:
Tack så mycke för bilderna :tummenupp . Ja såg med han som stog i böjen och fota det hade varit ball med en bild när man kör. :yoparty

Körde du där nere med?

Jepp, jag körde den grön-vit-blå ZXR 750 som syns på några av bilderna. Körde i snabba gruppen.
 
PacMan skrev:
Jepp, jag körde den grön-vit-blå ZXR 750 som syns på några av bilderna. Körde i snabba gruppen.

Ok jag körde R6a i sakta gruppen. Det var andra gången jag körde på bana.
Va det du som hade långt brunt hår?
 
Benny busee skrev:
Ok jag körde R6a i sakta gruppen. Det var andra gången jag körde på bana.
Va det du som hade långt brunt hår?

Hehe, ne det kan man inte säga. En annan kille körde en nyare ZXR, så det var nog han du såg. Jag hade rött skinnställ, körde grön hoj, troligen sämst färgmatchad av alla. :hej
 
PacMan skrev:
Hehe, ne det kan man inte säga. En annan kille körde en nyare ZXR, så det var nog han du såg. Jag hade rött skinnställ, körde grön hoj, troligen sämst färgmatchad av alla. :hej

Ok men tack för bilderna så kanske vi syns nån dag på Falkenbergs bana. Jag har blå R6a och svart rött vitt skinn ställ. :yoparty
 
Benny busee skrev:
Ingen som har några?

Nej, men jag skulle också vilja ha några bilder däifrån. Var första gången jag körde på bana. Körde på en svart hornet 600:a. Var också i den långsamma gruppen. Fan va kul det var :banana nu blir det Anderstorp den 21/8.
Ingen som råkat fånga mig??
 
Ja

Ja det är grymme ball fast nästa gång blir i Falkenberg den 31 aug för mej..
Men då blir det rejsa av :yoparty :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top