Bilder från Falkenberg 070923

Du menar inga bilder från superstock 600?? för de verkar finnas en del från rookie 600..

Ha ha:D . Den ser bra snabb ut på egen hand.
Det som hände var att jag gjorde en pissdålig start och tappade några platser till efter det. Sedan skulle jag ta ikapp det där igen. Började att hämta in lite och tog tillbaka en plats, sedan skulle jag ikapp nästa klunga framför och blev lite väl kåt på gasen i utgången ur vänstern i chikanen. Två minnen har jag från det. 1: Hojen varvar till som in i hel.... 2: Jag tittar bakåt på bajken uppochner:yoparty .
Tur i oturen hade jag iaf. Jag fick bara lite skrapmärken på stället, och hojen rullade snällt och la sig försiktigt ner i sanden. Inte ett märke på den:Bugar
Nu vet man hur man gör en higesider:)

Ha ha:D . Den ser bra snabb ut på egen hand.
Det som hände var att jag gjorde en pissdålig start och tappade några platser till efter det. Sedan skulle jag ta ikapp det där igen. Började att hämta in lite och tog tillbaka en plats, sedan skulle jag ikapp nästa klunga framför och blev lite väl kåt på gasen i utgången ur vänstern i chikanen. Två minnen har jag från det. 1: Hojen varvar till som in i hel.... 2: Jag tittar bakåt på bajken uppochner:yoparty .
Tur i oturen hade jag iaf. Jag fick bara lite skrapmärken på stället, och hojen rullade snällt och la sig försiktigt ner i sanden. Inte ett märke på den:Bugar
Nu vet man hur man gör en higesider:)
Den vurpan såg riktigt hårig ut live :tummenupp

Någon med bilder på r1000 #29? Hade varit fint med nåt minne från första racet med målgång å allt!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti