Bilder från första utomhusträningen! (modemdödare)

Meli

swemoto.com
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
RR-04 Bi-zeta, 50 cc, 6 kolvsok
Lägger upp några bilder jag tog på lockarp i går. Det var årets första utomhusträning och perfekt väder.
Det finns några till på min hemsida och det kommer fler varje vecka!

Bifogat

• PIC01446.jpg
    PIC01446.jpg
    132.8 KB · Visningar: 166
  • PIC01461.jpg
    PIC01461.jpg
    123.1 KB · Visningar: 97
  • PIC01447.jpg
    PIC01447.jpg
    134.9 KB · Visningar: 118
  • PIC01467.jpg
    PIC01467.jpg
    120.6 KB · Visningar: 65
  • PIC01456.jpg
    PIC01456.jpg
    119.8 KB · Visningar: 77
  • PIC01452.jpg
    PIC01452.jpg
    134.3 KB · Visningar: 62
Last edited:
några till

Bifogat

• PIC01466.jpg
    PIC01466.jpg
    127.2 KB · Visningar: 56
  • PIC01460.jpg
    PIC01460.jpg
    114.1 KB · Visningar: 80
Jäkla hightechmoppe du har! :) Du har verkligen inte sparat på kolfibern :tungan

Träning igår??? Skulle den inte vara på Tisdagar och Lördagar? :va

Lägg upp bilderna på MAK också om du inte redan gjort det.

EDIT: Jag glömde fråga dig om banan. Hur var den? Den skall väl ha 'renoverats' på något sätt?

Last edited:
Jag drämmer bara om den hojjen! Det är inte min egen utan en killes från England! Den hojjen är helt sjuk kan jag säga er, Killen som har gjort allt jobbar för Honda och bygger motorer för honda i Formel 1. Alla kåpor är i kolfiber, hydraliska bromsar bak&fram kopplingen är gjord i titan och även vissa delar i styret är av titan. Han har på an av de bästa varvräknarna med vattentemp,varvtider, rpm mätare och avloggning av banan.

Nästa träning är på tisdag och för er som vill ta licens får anmäla sig till träningslägret på Lockarp 30-1 apr-maj. Infinn er kl 07:00 på lockarp på lördag så blir det det riktigt mycket racing! :yoparty

EasyRider skrev:
Jäkla hightechmoppe du har! :) Du har verkligen inte sparat på kolfibern :tungan

Träning igår??? Skulle den inte vara på Tisdagar och Lördagar? :va

Lägg upp bilderna på MAK också om du inte redan gjort det.

EDIT: Jag glömde fråga dig om banan. Hur var den? Den skall väl ha 'renoverats' på något sätt?

Glömde svara på din fråga... Jo dom har fixat till banan.. jag var faktiskt riktigt nöjd, bla. har dom fixat det stora hålan efter målrakan i högerkurvan, sen har dom jämnat till dom värsta skarvarna och lite sånt smått och gott... den är med andra ord riktigt skönt att åka på nu!

Andreas70 skrev:
Hur hittar jag till banan om jag kommer från Helsingborg?

http://web.telia.com/~u40423757/vagbesk.htm

Via motorväg (E20, E6, E22)
Kör yttre ringvägen mot Köpenhamn,
sväng av trafikplats Lockarp.
Ta till höger vid stopptecknet.
T-kors efter ca 600 meter
där det är skyltat Gokart åt vänster.
Kör genom Lockarps by, över
järnvägskorsningen och efter 100 meter
finns vi på vänster sida.

varför i helvete har han lånat ut den åt dig då? den måste ju kosta minst 50papp ...har du hand om hans fru också när han är på affärs resor?

Biker_boy skrev:
varför i helvete har han lånat ut den åt dig då? den måste ju kosta minst 50papp ...har du hand om hans fru också när han är på affärs resor?

Bara för att jag har fotat den så betyder inte det att det är min hoj! Det är en kille som heter Bo som känner snubben som byggt den. Bo har beställt en likadan så han får låná den under tiden som hans egen blir preparerad! :)

*/ ?>
Back