Bilder från ERF, Bikeweek samt EM kommande helg.

Andy-a

...Kör med insidan av skallen...
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Trajja 955i -99 streetfighter-såld. Ducce Monster 900
Har massa bilder från ERF, samt är ute och fotograferar en stund varje dag på Bikeweek. Kommer även vara på plats på EM kommande helgen.

http://www.motorsportbilder.nu

Ps./... bor bara ett par km från Karlskoga Motorstadion. Så ska ni iväg på banträffar osv och vill ha en massa sköna nerläggsbilder m.m så får ni skicka mig ett PM.

Kör hårt på banan o använd hjärnan ute i trafiken.

//Andy

Ps./... bor bara ett par km från Karlskoga Motorstadion. Så ska ni iväg på banträffar osv och vill ha en massa sköna nerläggsbilder m.m så får ni skicka mig ett PM.

Kör hårt på banan o använd hjärnan ute i trafiken.

//Andy

Neeh, fan va nice du fick ju me mig på bild :)
Trodde inte de va nån som tog bild...
Du får dra iväg imorrn o ta massa bilder på polarna.. o självklart på mig om ja hinner dit o köra nåt...:tummenupp

Jodå.. jag har varit ute varenda dag o plåtat.
Är där ute till kl 13 igen o skjuter lite bilder. Ska zooma extra på polarn som tar RR licens. ;)

Kör lungt.
Andy

Nu ni pöjker o flickor..
Hela Bikeweek sön-ons bilder upplaggt, har ni varit där o kört.
In o bläddra, sedan ere bara te o kontakta mig.

Imorgon kommer jag vara ute o ta kort på ERF körningen på eftermiddagen. Sedan är jag på plats lördag och söndag.

Snart är det semster (fredag)= hoj åka.

Jodå.. jag har varit ute varenda dag o plåtat.
Är där ute till kl 13 igen o skjuter lite bilder. Ska zooma extra på polarn som tar RR licens. ;)

Kör lungt.
Andy

Ska in o kika ifall du fick nå schyssta bilder på polarna..tyvärr blev det bara att sitta o kolla för min del idag, kom efter lunch o funderade på att köra, men de första jag ser är sveriges snyggaste cbr900rr klotad..då blev ja misspepp :/..

6 timmars ERF racet från idag torsdag är uppladdat och klart.. Bara att bläddra igenom o njuta av racebilderna. Kände mig lite trött och inte på supertopp idag, så min insperation var inte på bott.

Men mkt bilder blev det...

6 timmars ERF racet från idag torsdag är uppladdat och klart.. Bara att bläddra igenom o njuta av racebilderna. Kände mig lite trött och inte på supertopp idag, så min insperation var inte på bott.

Men mkt bilder blev det...

Var det så långtråkigt? :) Vi kör bara 4 timmar i rec. Fan vilken grym dag :yoparty

Bra bilder :tummenupp

Hehe.. kul som faen ni gillar't..Det är gott o göra andra människor glada.
En vet ju själv hur kul det är när man blir med på ett bra foto inom motorsporten. Ser fram imot lite banåka med Duccen på Karlskoga motorstadion med Ducce klubben i Aug.

Hehe.. kul som faen ni gillar't..Det är gott o göra andra människor glada.
En vet ju själv hur kul det är när man blir med på ett bra foto inom motorsporten. Ser fram imot lite banåka med Duccen på Karlskoga motorstadion med Ducce klubben i Aug.

SYnd att det bara är från första timmen på RECet. Måste vara tråkigt att fota i fyra timmar. :tungan

Fastnade inte på någon! :gnissla

Nä, det var riktigt schyssta bilder!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back