Tack!snygg hoj![]()
Tack så mkt, jag har alltid varit emot enkelsving men på denna hoj gör den sig riktigt bra faktiskt.Sjukt snygg måste jag säga, speciellt med enkelsvingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack!snygg hoj![]()
Tack så mkt, jag har alltid varit emot enkelsving men på denna hoj gör den sig riktigt bra faktiskt.Sjukt snygg måste jag säga, speciellt med enkelsvingen.

Åh, har du investerat i ett sånt fint system så vill vi gärna höra det i bättre kvalié för silmoto systemet är grymt porrigt. Skaffa dig nån bra mikrofon-lösning så vi får höra raringen sjunga ut!
Skall bli mister! Som det står i rubriken så var detta första filmen som spelades in. Så bättre kommer givetvis.![]()

View attachment 385532
Det blev en runda idag på 1-2 timmar på dom mindre vägarna på landsbygden. Fläktade lite lagom så man blev inte jätte varm. Trevligt med dom hoj åkare man möte som heja på en. Enda som inte heja körde gubbvinge... kanske var därför?
Otroligt skönt att bara köra och inte tänka på nåt annat än körningen![]()

|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem