Bilder från Deltaträffen

Ser ut att ha varit bra drag där :D

Men vem faen är det som har byggt en (ofrivillig?) streetfighter av en Gixxer 100 -03 :confused: :skrämd

Mattiaz skrev:

Men vem faen är det som har byggt en (ofrivillig?) streetfighter av en Gixxer 100 -03 :confused: :skrämd

D var ett jävla röj där på lördagen, bilderna på sidan är bara från fredagen tror ja.
Killen som äger gixxern heter Ylle här på SH (tror jag). Som ja hörde så hade han köpt den krockad från Tyskland.
5 däck sprängde han iaf :bow

Mattiaz skrev:

??????

edit: Jag såg att Atlantiz redan avslöjat. Jag hette E.H förr men bytte för att alla visste vem jag var då, vill gärna byta till E.H igen då det inte spelar nån roll längre. Är inte du en moderator? Fixa!

Last edited:
Ylle skrev:
??????

edit: Jag såg att Atlantiz redan avslöjat. Jag hette E.H förr men bytte för att alla visste vem jag var då, vill gärna byta till E.H igen då det inte spelar nån roll längre. Är inte du en moderator? Fixa!

Nej det är MattiaS som är moderator... men jag skulle gärna vilja ha lite mer info om din -03 streetfighter, bilder osv ... den såg asläcker ut! :bow

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman