Matte GC
There can be only one
Nu när säsongen närmar sig sitt slut tänkte jag visa lite bilder från mina amerikanska kompisar.
Dom var på Daytona raceway i helgen som var för att tävla lite.
Serien dom kör i är typ Amerikanska gärdsgårdsserien men har man kört ett antal tävlingar under året så får man licens för att köra på Daytona.
4 dagar kul för 335usd.. Inte dyrt tycker jag med tanke på vad man får för pengarna
Dom var på Daytona raceway i helgen som var för att tävla lite.
Serien dom kör i är typ Amerikanska gärdsgårdsserien men har man kört ett antal tävlingar under året så får man licens för att köra på Daytona.
4 dagar kul för 335usd.. Inte dyrt tycker jag med tanke på vad man får för pengarna
Bifogat
-
DSC01292.jpg161.2 KB · Visningar: 57 -
DSC03444.jpg147.1 KB · Visningar: 54 -
DSC01298.jpg170.1 KB · Visningar: 53 -
DSC01297.jpg143.1 KB · Visningar: 51 -
DSC01296.jpg161 KB · Visningar: 54 -
DSC01295.jpg132.5 KB · Visningar: 58 -
DSC01294.jpg133.9 KB · Visningar: 53 -
DSC01293.jpg154.8 KB · Visningar: 52
