Radfyra

Har du provat en Kawa 750? (2-takt fr. 70-talet)TheDude skrev:Inget slår en radfyra på högvarv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat en Kawa 750? (2-takt fr. 70-talet)TheDude skrev:Inget slår en radfyra på högvarv![]()
RuggigTheDude skrev:750 och 2-takt, vi snackar stora moppefuckon
Undrar just hur ketchupeffekten är på en så stor maskin![]()
Skitkul när kråm-pråms åkarna vänder sig om och förväntar sig ett kråmgnistrande bojsänke och ser till sin förtvivlan en sporthojTheDude skrev:Det låter ju för faen som en HD![]()
![]()
. Jag vände efter nån km och när jag mötte honom vinkade jag glatt, han vinkade inte tillbaka. 
Mr K skrev:4 inlägg på raken av duden :kocko .... man kan skriva allt i ett inlägg kanske
Dangerous Dave skrev:Jo... En V-twin på lågvarv![]()

gamle skrev:Den otroligt rolig att köra. Tvin är en skoj uppfining som låter gott
, men frågan är om där inte är mer tryck i daytonan i allafall rakt fram. Ska du nu leta ny hoj så glöm inte att ta o prova en
RW skrev:Tripplarna låter goooare!!!![]()
HAX skrev:Har du provat en Kawa 750? (2-takt fr. 70-talet)![]()

GixxerAJ skrev:körningen på sjöbo rakan va rolig men när min suzka 1000 börja läcka olja va det mindre kul....![]()
men men det va packboxen på axelen som håller drevet som hade börjat ge med sig o det e snart fixat....![]()
hejhej
Skyller på all stress på jobbet GixxerAJ skrev:körningen på sjöbo rakan va rolig men när min suzka 1000 börja läcka olja va det mindre kul....![]()
men men det va packboxen på axelen som håller drevet som hade börjat ge med sig o det e snart fixat....![]()
hejhej
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |