Thundercat
Ringmärkt
Kryptonit skrev:Om det är några bilder som bör kommenteras är det nog dessa två:![]()
![]()
![]()
2 storposörer....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kryptonit skrev:Om det är några bilder som bör kommenteras är det nog dessa två:![]()
![]()
![]()

Jg blev så förskräckt att jag inte orkade skriva... Tack för bilderna krypto!Kryptonit skrev:Det var inte många som reagerade på att jag raderat alla mina bilder..![]()

Syns väl tydligt att det är jag som är mästaren , en litet mer "laidback-pose" medans ungtuppen(läs ungpingvinen) skall överdriva sina rörelser i en sk. tysk "überanale pozören"Thundercat skrev:2 storposörer....![]()
![]()
![]()

Kongo skrev:Syns väl tydligt att det är jag som är mästaren , en litet mer "laidback-pose" medans ungtuppen(läs ungpingvinen) skall överdriva sina rörelser i en sk. tysk "überanale pozören"![]()
![]()
Blondie skrev:Vill oxå ha en luddig huva med öron till min hjälm!!!!!!!!!!
Vad kostar den o hur sitter den fast?????????????
skicka den nu tack
JoS skrev:Ugluk. Skall inte du berätta för hela Sporthoj.com vad den lilla pojken frågade dig om vid pumpen?
Stackars barn, alla skrattade åt honom.Och han som inte ens frågade om något dumt!
![]()
och läser
vad ni har skrivit
JoS skrev:Ugluk. Skall inte du berätta för hela Sporthoj.com vad den lilla pojken frågade dig om vid pumpen?
Stackars barn, alla skrattade åt honom.Och han som inte ens frågade om något dumt!
![]()
Som alla säkert förstår har man i det läget redan fått utstå en hel del gliringar och spydigheter från sällskapet, och då dyker grabben upp, samlar mod och frågar darrande några frågor om olika hojar han pekar på. Självklart svarar man på frågorna och då klämmer snorungen i med "Vilken är din då?"

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |