Bilder från bulten 2009-09-09

Zeki min jävla Canon vägrar fatta min PC! dom vill inte lira! Så jag kommer inte åt bilderna!
:confused::mad::va

Är det bara jag eller börjar en svag doft av nervositet komma?? Hehe.. Alla som lagt upp sådana kalas bilder, får vi höra imorn att minneskortet "råkat" blivit raderat eller vad?? Haha.. Kom igen det blir bra, du e duktig!! :tummenupp

Jag har ett stort gäng bilder fr Bulten fr den 9:e...och den 10:e..på MIG :)

Är det bara jag eller börjar en svag doft av nervositet komma?? Hehe.. Alla som lagt upp sådana kalas bilder, får vi höra imorn att minneskortet "råkat" blivit raderat eller vad?? Haha.. Kom igen det blir bra, du e duktig!! :tummenupp

Hahhahaaa... PrestationsångHäst! :) Om jag kan fota bra bilder med familjens semesterkamera så kan jag nog fota med en systemkamera utan några problem men nu är ju grejen att jag måste vänta 2v då min HUND åt upp min kamera och måste vänta tills han skitit ut den... JA min hund är speciell som tar 2v på sig att skita ut saker! OKAY låt han va han är adoptivvalp!

:D

Du är väl för go´ haha...

Hahhahaaa... PrestationsångHäst! :) Om jag kan fota bra bilder med familjens semesterkamera så kan jag nog fota med en systemkamera utan några problem men nu är ju grejen att jag måste vänta 2v då min HUND åt upp min kamera och måste vänta tills han skitit ut den... JA min hund är speciell som tar 2v på sig att skita ut saker! OKAY låt han va han är adoptivvalp!

Jo om inte kortet är lika stort som min handflata så vore det nått...
CompactFlash... VART är den här prylen Compact!?

Det får du väl kolla själv, det borde finna läsare även för Ditt minneskort.
Vad är det för kamera ?

Börjar ana samma sak :arsele

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...