Bilder från bulten 2008-09-13

Naaaajs kompis, tack för idag och alla fina bilder.

Tack själv för showen. :yoparty

Det kom en hel säck med potäter blåsandes på tok för tätt (tre sekunders regeln+reflexväst ?) , tyvärr så hinner man bara med att få med en bråkdel på bild.:D

Jag blev lite förvånad när jag kom ner till västra esset idag. Jag såg en fotograf, sen såg jag en till och en till. Därav mina märkliga armsignaler. Jag vet att jag ser ut som ett jävla retard. Förlåt.

Jag blev lite förvånad när jag kom ner till västra esset idag. Jag såg en fotograf, sen såg jag en till och en till. Därav mina märkliga armsignaler. Jag vet att jag ser ut som ett jävla retard. Förlåt.

Vi trodde du försökte berätta om olyckan med teckenspråk :tummenupp

Det var jag som stutsade lite asfalt idag. Vet egentligen inte vad som hände men helt plötsligt så försvinner framhjulet och jag slår bröstkorgen i backen. Helikopter, polis,ambulans samt brandkår, ett jäkla hallå men det blev vanlig ambulans till huddinge. Har precis kommit hem med ett par spräckta revben och rejält mörbultad. Hojen klarade sig med lite skrapmärken på blinkers, bockad fotpinne och trasig vindskiva.

Var rädda om er där ute, när det händer så händer det snabbt.

Det var jag som stutsade lite asfalt idag. Vet egentligen inte vad som hände men helt plötsligt så försvinner framhjulet och jag slår bröstkorgen i backen. Helikopter, polis,ambulans samt brandkår, ett jäkla hallå men det blev vanlig ambulans till huddinge. Har precis kommit hem med ett par spräckta revben och rejält mörbultad. Hojen klarade sig med lite skrapmärken på blinkers, bockad fotpinne och trasig vindskiva.

Var rädda om er där ute, när det händer så händer det snabbt.

Härligt att det gick bra för dig, passerade precis när ambulanshelikoptern kom, såg värre ut än vad det var alltså... men men , man vet aldrig, bättre att ta det säkra före det osäkra. :tummenupp

Krya nu på dig och håll dig på hjulen i fortsättningen!

jag vet att det gick bra med dig som tur e, det kan ju gå betydligt värre:gnissla ,det e bara att krya på dig , och påt igen :tummenupp . Vi höres.:shrules :bladder

Trevligt med en YZF 750,dom ser man ju inte överdrivet mycket av!

Här är jag! Den tredje fotografen i kurvan under dagen.
Dock är jag en amatör jämfört med Gubblasse och Hoztic. (jag hade lånat en kamera för dagen)

Men vissa bilder blev bra, vissa... mindre bra. :)
Se själva!

Skönt att det gick bra med olyckan, tur i oturen med andra ord.

Super fina bilder, hittade några kort på mina klubb medlemar som jag la upp i våra trådar :)

Hepp... fastnade inte på någon bild trots att jag såg 2 killar sikta in kamerorna. Körde förbi några minuter innan ambulans och brandkår kom till olyckan.
Men men... better luck next time!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...