Bilder från bulten 2008-09-04

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Sådär, äntligen har jag gått igenom alla bilder jag tog ikväll! Det var en hel del folk trots allt, men det blev lite klumpvis. Några stannade å snackade, mycket trevligt! :tummenupp
Jag hade precis plockat ner kameran i ryggsäcken när Jörgen mfl tuffade förbi :huvet Hade ni bara varit fem minuter tidigare så! :fakta Det är alltid bra att köra lite fortare :hihi
Nåväl, alla bilder ligger uppe på www.hoztic.se
Notera även bild två, dagens utan tvekan coolaste fordon! :Bugar

Det var jag som stannade och tjattrade en stund. Trevligt var det iaf, bortsett från myggen dårå. :tummenupp

Det var ett sjujävla snutpådrag kring bulten nu när jag åkte hem (ca 30 min sen), en stod vid fotografkurvan, mötte en halvvägs och en kom vid Tungelsta skola.

Kom alldeles just hem själv och vart grymt överaskad när jag såg en snutbil vid skolan.
Jag trodde stenhårt att dom skulle ta mig med tanke på att jag inte var speciellt laglig vid korset utan såg dom när jag hade svängt höger redan..
Det blev sorundavägen hem för min del.

haha... va kul att jag hann dit innan du åkte hem! :) När jag åkte förbi kändes det som om du var påväg hem o när jag tittade på bildern vad jag näst sist eller så! Men skitkul med bilder :tummenupp Får stanna o snacka ja me nästa gång!! Var lägger ni förresten hojarna när ni står där :va

haha... va kul att jag hann dit innan du åkte hem! :) När jag åkte förbi kändes det som om du var påväg hem o när jag tittade på bildern vad jag näst sist eller så! Men skitkul med bilder :tummenupp Får stanna o snacka ja me nästa gång!! Var lägger ni förresten hojarna när ni står där :va

Stå på som satan så du highsidar ut på gärdet bara. :tummenupp

I verkligheten finns det en liten grusväg som går in till vänster i ingången av kurvan om du kommer från Rosenhill.

Du hade nog lite tur där, jag höll på å bli totalt söndertuggad av alla jävla mygg :mad: Dom verkar gilla mig :4skrika
Jag parkerade mitt emot där jag stog, det finns en väg in till en äng inne i skogen där :tummenupp Visserligen i yttersidan i kurvan, men ställer man hojen en bit in är det ingen fara! :)

Det var jag som stannade och tjattrade en stund. Trevligt var det iaf, bortsett från myggen dårå. :tummenupp

Det var ett sjujävla snutpådrag kring bulten nu när jag åkte hem (ca 30 min sen), en stod vid fotografkurvan, mötte en halvvägs och en kom vid Tungelsta skola.
Japp, kul å ses irl! :tummenupp

Lustigt, det missade jag, jag drog kanske 5 min efter att du hade stuckit, åkte till t-korset, vände å åkte mot Tungelsta, å jag såg inga snutar :va

Last edited:
Du hade nog lite tur där, jag höll på å bli totalt söndertuggad av alla jävla mygg :mad: Dom verkar gilla mig :4skrika
Jag parkerade mitt emot där jag stog, det finns en väg in till en äng inne i skogen där :tummenupp Visserligen i yttersidan i kurvan, men ställer man hojen en bit in är det ingen fara! :)

Lustigt, det missade jag, jag drog kanske 5 min efter att du hade stuckit, åkte till t-korset, vände å åkte mot Tungelsta, å jag såg inga snutar :va

okej! Då stannar jag till nästa gång! PMa gärna när du drar ut nästa gång, skulle va kul o se vem det är som tar bilderna etc :) Men tack för bra bilder åter :tummenupp Kanske kommer du ihåg att jag frågade dig vilka tider du skulle ut i förmiddas, därav extra kul att ja hann! ville verkligen ha en bild :D

Jag åkte inte hem direkt, utan satt först en stund på Rosenhill, sen åkte jag ett par repor, så det var nog säkert en timme efter vi skildes åt som jag åkte hem.

hehe såg dig när vi från torsdagskörningen åkte förbi.
lite snöpligt att du hade plockat ned kameran :(

Vad är detta för hoj?

IMG_6607.jpg

Vi såg dej allt stå å packa ner kameran när vi brassade förbi... Hade du haft ett helt pärlband att fota...

första gången man är ute och åker så fastnar man på bild ;) grymt roligt!
bara hoppas att jag inte var ivägen för någon men det tror jag inte, ni får väll öva på att köra om i såfall.

kör på lånad utr för tillfället, så jag letar efter ett par stövlar strl 43, farsan kan ju inte åka runt i gympadojjer hela tiden.

tummen upp!

hehe såg dig när vi från torsdagskörningen åkte förbi.
lite snöpligt att du hade plockat ned kameran :(
Ja, det var lite dum tajming :( Men det började skymma, och jag ville hinna få ut bilderna på nätet innan jag skulle bedriva exorsism på Polkas VTR.

vet inte vilken tid du plockade ner kameran men det var nog fler hojar senare
Jag gav nog upp strax före 19-nånting.

Vi såg dej allt stå å packa ner kameran när vi brassade förbi... Hade du haft ett helt pärlband att fota...
Japp, men det var kul å kolla på er! Jag hörde Jörgens brattande och hade interna överläggningar om jag skulle slita upp kameran, men insåg att jag inte skulle hinna :(

Och en liten hint, är ni ute å åker med polarna och vill ha snygga bilder, ligg inte 7m bakom polarn, då hinner man bara fota första hojen ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti