Bilder från Bulten 2008-04-27

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag tog med kameran på söndagsrundan, och stannade till på Bulten och fotade en stund. Bilderna ligger på www.hoztic.se :)

En liten hint bara. Så fort man står å fotar så finns det en bunt hojåkare som mosar fullstumt förbi. Är det för att dom är rädda för att bli fotade, och vill åka förbi så fort det går? Eller är dom lite posörer och tror att det blir bättre bilder om dom håller 200 istf 120 förbi? :va Ingen ser skillnad på rörelseoskärpan i bakgrunden på 100 eller 200, det blir bara förbannat mycket svårare att ta bra bilder när det går tokfort. :dummer Å jag vill inte fota posörnissar som drar av vägen bara för att dom tror att det blir bättre kort om dom mosar fullstumt och kör över sin förmåga! :mad:

Jag såg en dude som fotade när jag åkte förbi på Boge förra helgen, hajade inte syftet alls faktiskt.

jag var ute och försökte fota i lördags när det var soligt. men det var inte många där å fota :(

Tackar! :)
Svårt att hitta vettiga ställen att stå på på allmänna vägar bara. Mitt ställe i söndags var ingen hit, får hitta en bättre kurva till nästa gång :)

jag har hittat ett par stycken på bulten. men man måste åka bil och var snabb på och av vägen.

jag har hittat ett par stycken på bulten. men man måste åka bil och var snabb på och av vägen.
Jo, det är inte lättparkerat nånstans där :( Fast jag föredrar nog nästan hoj, då kommer man iväg snabbare från skymda ställen, å har lite bättre uppsikt. Fast där jag parkerade i söndags var det förjävla svampigt, det kändes som hojen lutade mer mot kraschpuckarna än mot stödet :3freak

Riktigt bra bilder!!! Någon på sporthoj som känner igen sig på nått kort lr nån som vet vem nån var?

Looking good! :)
Tänkte dra ut idag eller på lördag och just fota. Vilka kurvor är att föredra? Ställa moppen på nåt ställe och sen knata till en kurva kanske är bra om kurvan är tajt?

Riktigt bra bilder!!! Någon på sporthoj som känner igen sig på nått kort lr nån som vet vem nån var?
Jajjamennsan, fick va me på 7 stycken:yoparty

Mycket uppskattat att någon orkar ta sig tid att stå ute i busken en dag
för att glädja andra!
Kudos till Hoztic o Lindström !:tummenupp :tummenupp

Looking good! :)
Tänkte dra ut idag eller på lördag och just fota. Vilka kurvor är att föredra? Ställa moppen på nåt ställe och sen knata till en kurva kanske är bra om kurvan är tajt?
Tackar :)

Ja, försök ställa undan ev fordon, dumt att sånt ska stå ivägen i kurvorna. Många kör nog på gränsen redan som det är, står det då plötsligt en hoj parkerad i en kurva så kan det nog bli väl stressigt :( Det är illa nog att många stirrar på en och snudd på glömmer att svänga :(

camoSetHardwoodsGreen.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...