Bilder från Brno

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hej alla glada.
Nyss hemkomna från Brno så lägger vi ut några av de bilder som togs under resan. Vi lägger säkert ut fler bilder framöver, men här kommer första svängen.

www.n-trade.se/brno

Det var i alla fall en underbart rolig resa och jag tackar speciellt Robban och Mathias i TIF Racing som övertalade mig att åka med och även JRL Racing som gjort detta möjligt. 3dagar med bra väder och massor av körning. ( Själv så körde jag 75mil :) ) Å va roligt det var att träffa alla trevliga RRförare. Vilka kanongrabbar vi delade box med och även alla andra trevliga personer som var där på lägret. Jätteroligt att få träffa er alla :)

Fina bilder och mycket nakna killar :tummenupp
Var det ett endurace lopp där? hur gick det i sådana fall?

Härliga bilder men vill gärna se mer när ni kör.

Bra jobbat 75 mil på banan. :tummenupp

Hoppas ni hade en riktigt trevlig tripp.

RQ

Gött ser det ut. Längtar tillbaka.
Kanonskoj att träffa er. Lär ses mer i depåerna i sommar!

Fy tusan va roligt ni verkar ha haft! :tummenupp
Usch vad ni kommer att vara snabba nu när ni varit iväg och tjuvtränat, ja jag vet egentligen är jag bara avundsjuk. Vad snygg hoj Mathias har en sådan skulle jag också vilja ha... :tungan Skämt åsido den ser riktigt porrig ut med all öhlinisering.

Skoj å se lite bilder...ni verkar ju haft jättetråkigt :rolleyes:

Avis...

norrlansguld skrev:
Fina bilder och mycket nakna killar :tummenupp
Var det ett endurace lopp där? hur gick det i sådana fall?
Nakna killarna var mera tänkt för den kvinliga delen av forumet men det var roligt att du uppskattade dem :)
På ERFen så kom Sverige 3:a med Christer Miinin och Joakim Karlsson som du såg på bilderna. Du kan läsa mer på http://www.realroadracing.se

RocketQueen skrev:
Härliga bilder men vill gärna se mer när ni kör.

Bra jobbat 75 mil på banan. :tummenupp

Hoppas ni hade en riktigt trevlig tripp.

RQ
Ja förutom den underbara bankörningen så var själva "roadtrippen" också ett helt eget kapitel. Jag skrattade nästan hela tiden. Vi fick startmotorproblem redan i Sverige och fick springa igång racebussen hela resan. Körde med sidodörren öppen i flera mil och vi vet fortfarande inte om vi saknar grejer, körde fel så vi hamnade i Berlin city mitt i natten och körde på cykelvägar och vi missade färjan i Sassnitz... listan kan göras hur lång som helst.

När det gäller bankörningsbilderna så kommer det nog att komma upp några sådana framöver. Problemet var ju att när alla var ute på banan och körde så var ingen kvar och fotade. Det fanns dock proffsfotografer där som skulle lägga ut bilder men det skulle ta ett par veckor. Förhoppningsvis lägger vi bl.a ut vår tankcam film som vi tog där nere mm.

Skulle vara kul om ni andra som fotade där nere lade ut bilderna.

Last edited:
Don Quixote skrev:
Gött ser det ut. Längtar tillbaka.
Kanonskoj att träffa er. Lär ses mer i depåerna i sommar!
Ja det var mycket trevligt att få dela box med Greenknights. Tog inte du och Alex några kort där nere?

Där satt ju en massa lappar i anmälningsboxen (Box 1), där det hänvisades till diverse hemsidor som tog foto. Någon som la någon sådan adress på minnet?

KennethN skrev:
Ja förutom den underbara bankörningen så var själva "roadtrippen" också ett helt eget kapitel. Jag skrattade nästan hela tiden. Vi fick startmotorproblem redan i Sverige och fick springa igång racebussen hela resan. Körde med sidodörren öppen i flera mil och vi vet fortfarande inte om vi saknar grejer, körde fel så vi hamnade i Berlin city mitt i natten och körde på cykelvägar och vi missade färjan i Sassnitz... listan kan göras hur lång som helst.

När det gäller köningsbilderna så kommer det nog att komma upp några sådana framöver. Problemet var ju att när alla var ute på banan och körde så var ingen kvar och fotade. Det fanns dock proffsfotografer där som skulle lägga ut bilder men det skulle ta ett par veckor. Förhoppningsvis lägger vi bl.a ut vår tankcam film som vi tog där nere mm.

Skulle vara kul om ni andra som fotade där nere lade ut bilderna.

:hihi My God!
Bra att du har humor och kunde skratta åt de hela.
Fast va fasen ska man dra ner och köra bana så ska de nog mycket till för att tappa humöret.

Jo jag misstänkte nåt sånt men som sagt finns de nån som har lite shyssta bilder så släng upp dem.
Alltid kul att se denna om talade tripp. :tummenupp

/RQ

Bennybåge skrev:
Där satt ju en massa lappar i anmälningsboxen (Box 1), där det hänvisades till diverse hemsidor som tog foto. Någon som la någon sådan adress på minnet?
Adressen står på bilden

Bifogat

• Brno roadracing.jpg
    Brno roadracing.jpg
    67.1 KB · Visningar: 61
Jeje, man kom ju med på ett par bilder.

Otroooligt giftig ny hjälm :)

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    19.7 KB · Visningar: 62
  • 2.JPG