Bilder från BKK kinnekulle 090501

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
ZX10R-2011
Återigen en mycket bra och trevlig kurs. Bra arrangemang och perfekt väder. Enda problemet var att jag testade att köra ut terrängen under bron. Inte att rekommedera, underlaget är mycket sämre än på själva banan. Men även det gick bra även om jag tänker undvika det i framtiden.

Men här kommer "några" bilder (823 st) från fredagens körning. Eftersom jag körde själv så hade jag inte tid att leta rätt vinklar. Utan det blev bara att skjuta i farten. Bilderna är helt osorterarade och obehandlade. Om någon vill ha någon enstaka bild i bättre upplösning kan jag ordna det i mån av tid.

Förhoppningsvis har jag fått med alla på någon bild i varje fall. Bilderna finns på:

http://picasaweb.google.com/juha.bilder/BKKKinnekulle090501#
http://picasaweb.google.com/juha.bilder/BKKKinnekulle090501Del2#

Tack alla som gjorde dagen trevlig och speciellt Ezzo som var dagens instruktör.

Bifogat

• IMG_3246.jpg
    IMG_3246.jpg
    85.3 KB · Visningar: 77
  • IMG_3466.jpg
    IMG_3466.jpg
    86.3 KB · Visningar: 93
Last edited:
Kul att se fina bilder.:tummenupp
Ditt spår i kvarnböjen var väl inte det mest lämpade men det gick ju bra.:näsblod

Tack för bilderna, kul att se att man fastnade på flera bilder till och med! :)

Hade gärna bidragit med några bilder själv, men gissa vem som åkte ifrån batteriet till systemkameran när man åkte hemifrån!! :huvet

Tack för bilderna, hittade mig på några stycken o ser inte helt tafatt ut :banana

Hade gärna bidragit med några bilder själv, men gissa vem som åkte ifrån batteriet till systemkameran när man åkte hemifrån!! :huvet

Du var inte lite så :confused: i Torsdags när vi körde upp. :tungan

Kul att se fina bilder.:tummenupp
Ditt spår i kvarnböjen var väl inte det mest lämpade men det gick ju bra.:näsblod

Jag gillade inte heller spåret jag valde, det var nog det hårigaste jag gjort på bana någonsin :huvet .

Försökte bara sakta in försiktigt och undvika de värsta groparna. Men mest koncentrerade jag mig på bara hänga kvar.

Men dagens sista pass blev också det bästa, så det kändes bra till slut ändå (trots att jag fortfarande är irriterad över klantigheten).

Kul att ni var nöjda grabbar....

Själv var jag ju utan hoj,,,,,även om halva instruktörskåren lånade ut sina maskiner lite då och då :)

/Tom (som var TL hela helgen)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back