Bilder från Arlanda TT 2011-08-21

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Hej. Det var jag som var ute och rännde på banan med kameran idag.
Det kommer dock ta lite mer än till imorrn o få upp bilderna. Blev totalt 2545st som jag ska gå igenom.

Jag redigerade några som ni finner här, återkommer med info om när jag lagt upp de övriga. men med tanke på mängden så kommer det ta 1 dag el 3.

Önskas bilder i full storlek (ca 5600 x 3700 pixlar), förberedda för utskrift eller samtliga bilder på er på en skiva får ni mejla mig för mer info. Glöm inte bildnummer, namn, epost i mejlet

//Micke

Last edited:
:yoparty
Ja det var underbart att känna på hur feta nedlägg det gick att göra med 1098:an. Tills framhjulet till slut tröttnade och stack :näsblod

:( Surt, men...det får 'la läggas till kontot för läropengar s.a.s om allt gick bra ändå. :) Hellre där än bland tallar, galna bilister och kamikazerådjur. Fet bild blev det iaf. :yoparty

en tråd utan nån som helst bild är ju värdelöst :D så det bidde iaf en preview...

Du fota inget i lördags?

Stämmer bra det. det närmaste en kamera jag kom var fartkameran i södra länken när jag bombade på för att komma ikapp de stackarna som väntade på mig i haga norra (och jag blev inte ens fotad... dåligt :D)

tänkte dock ta med mig kameran nästa gång jag resursar. man blir rätt så trött i skallen av att bara köra.

Suvve!! Men du missade alla bilder av mig när jag körde med knäskrap :-)

tyvärr. kan inte minnas att jag såg nån ducce med skrap. kanske befann mig i en annan kurva just då. men berätta gärna vilka kurvor ni har lättast att skrap i så ska det kunna gå att ordna i framtiden :tummenupp

Kanonbilder!:tummenupp bra jobbat!

Tack :)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...