Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Det gick undan i antikrundan, inte många som hängde på i Jsons tempo
Nej för i h-t, tar han licens så har vi en till som kör skjortan av mig på träningarnagrandmaster skrev:det är nog så att Json skulle må mycket bättre om han började tävla![]()
GSXR1100R skrev:Det gick undan i antikrundan, inte många som hängde på i Jsons tempo, gammelgixxers blixtrade i Lito![]()
Json är kungen med sin fulbläjd, tror inte att han kör fortare med en modern hoj, han är ju antik precis som jagLasen skrev:Det är rätt otroligt att det går att köra så fort med DEN cykeln.
Han skulle behöva en svart GSXR 750 -98![]()
GSXR1100R skrev:Json är kungen med sin fulbläjd, tror inte att han kör fortare med en modern hoj, han är ju antik precis som jag![]()
GSXR1100R skrev:Nej för i h-t, tar han licens så har vi en till som kör skjortan av mig på träningarna![]()
Bättre om Rogge eller Corv me sallad tar licens, då har man ju nya rundningsmärken![]()
Tragiskt kan jag konstatera att jag håller samma tempo på Knudan med gixxer som med Racekawan, trots 80 kilo övervikt och ett chassi som en damcykel, detta måste vara en mental spärr, jag får racekitta gammelgixern och gatregga Kwacken![]()
Json skrev:Så gammal är jag inte... Trevlig läsning för övrigt!
Låna mig din Kwak så får vi se om det går bättre...![]()
Någon som vill köpa min bläjd dyrt så jag kan köpa Lasens 750?![]()
Lasen skrev:Det är rätt otroligt att det går att köra så fort med DEN cykeln.
Stämmer till 100% du är framför mig ett par varv på Knudan, filmen kommer om en vecka.anol skrev:Cool hoj![]()
Tyckte mig se 17" framhjul och helsystem, dessutom lät det som den var bestyckad med Keihin FCR Downdraft (39?)![]()
GSXR1100R skrev:Stämmer till 100% du är framför mig ett par varv på Knudan, filmen kommer om en vecka.
anol skrev:Cool hoj![]()
Tyckte mig se 17" framhjul och helsystem, dessutom lät det som den var bestyckad med Keihin FCR Downdraft (39?)![]()
GSXR1100R skrev:Stämmer till 100% du är framför mig ett par varv på Knudan, filmen kommer om en vecka.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |