Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ogre skrev:2346591Varför tejpa över strålkastarna? Är det inte mycket enklare att stänga av dom?
Solan skrev:2346598Ha ha...det var roligt.
Om du var seriös så tejpar man glaset för att det inte ska splittras när man kraschar.
Ogre skrev:2346601Mkay du jag är inte så insatt i bankörning/roadracing![]()
Vilken grupp körde du i, jag börjar få svårt att hålla isär alla röda CBR:er med fagra damer på?Solan skrev:2346561Jag måste vara jättesnabb, jag leder på båda bilderna.:bromskloss
crashtestdummy skrev:2347367Vilken grupp körde du i, jag börjar få svårt att hålla isär alla röda CBR:er med fagra damer på?

Ja hon var hård.Solan skrev:2347762Ha ha...det är du inte ensam om, det var några stycken som blandade ihop mig och Bellis. Jag var den långsamma av oss dvs grupp två, Bellis var den toksnabba bruden som kraschade med sin pärla och sedan hoppade upp på en lånad 1000-kubikare och fortsatte rejsa.![]()
crashtestdummy skrev:2347908Ja hon var hård.![]()
Kursen var inte svår, det var mer att man skulle kunna uppvisa sunt förnuft. Eller Bandisiplin som Lodnert kallade det (jag är bra skådis, så jag klarade det)Mr Helmut skrev:2347948Hur va Licenskursen? Svår ? rolig? dyr? OSV
Va alla förare i kursen "snabba" förare osv?

crashtestdummy skrev:2347967Kursen var inte svår, det var mer att man skulle kunna uppvisa sunt förnuft. Eller Bandisiplin som Lodnert kallade det (jag är bra skådis, så jag klarade det)
Dyr, nä, 1700kr. det är ganska lite pengar i hojsammanhang.
Rolig, ja bankörning är skitkul, vi hade förmånen att ha Peter Lindén som föråkare. Att få åka med honom var väldigt kul. han är ju lite barndomsidol.
Ingen var "snabb" jag vann den trevarvstävling vi hade, Ingen gick antagligen för fullt men men, och jag tar mig runt åsen på 1.21.
snabb blir man när man får öva, hoppas jag.![]()
Det ska tydligen bli en kurs i Linköping men datumet är inte bestämt än. (http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=91)Mr Helmut skrev:2347976Tror du det går några fler såna kurser iår? Vart kan man kolla mer om dom kurserna? Blev lite sugen nu faktiskt![]()
Solan skrev:2347762Ha ha...det är du inte ensam om, det var några stycken som blandade ihop mig och Bellis. Jag var den långsamma av oss dvs grupp två, Bellis var den toksnabba bruden som kraschade med sin pärla och sedan hoppade upp på en lånad 1000-kubikare och fortsatte rejsa.![]()
Bellis skrev:2348042Åååh..nej! Du får ju inte skriva att jag är snabb, det är ju inte sant.
Och förresten så är du inte långsam![]()
Men jag hoppas att bli snabbare med träning![]()
Sen måste jag träna starter för jag kom nog iväg sist av oss på kursen![]()

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |