Bilder från 040417

Såg ut som ni hade tråkigt, är inte alls avundsjuk!!! imorgon hoppas jag iaf på o få köra av mig några minuter på lånad hoj :)

Kanon bilder föresten!! :tummenupp

badade i båstad i boxershorts idag

så det var ni som kom förbi massa gånger uppe vid västersjön :hej jag var där hos en kompis o meka med min bil. såg massa galningar som kom förbi i vansinniga hastigheter, känner igen några av hojjarna... :D

förresten varför känner jag igen den magentafärgade R1:a ombyggd till streetfighter jag såg på grilleken (det var jag i MR:2'an)? är nästan helt säker på att jag har sett den på ngn mässa ngnstans... spanade igenom massa mässbilder från diverse ställen man varit på men hade ingen tidigare bild på den. cool som fan iaf! :yoparty

thomas80 skrev:
så det var ni som kom förbi massa gånger uppe vid västersjön :hej jag var där hos en kompis o meka med min bil. såg massa galningar som kom förbi i vansinniga hastigheter, känner igen några av hojjarna... :D

Trevliga vägar där upp, och en hel del fina lekplatser också. Massa och massa men två gånger var vi nog skyldiga till, du får ju hänga på någon dag.

Jag och Mange hittade en ny trevlig väg idag. Från Stenestad-Kvidinge-Straby-Källna-Össjö-Aggarp(tror jag det hette)-Munka ljungby. Där kan man sedan vika av upp mot Rössjöholm. Fina fisken vägar :tummenupp

Ut och leta vägar med er, jag kan ju inte leka reisleiter hela året.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär