Bilder från Åland

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
2 röda och en gul
Ett litet smakprov....Fler kommer nog på nån server snart...
 

Bifogat

  • aland1.JPG
    aland1.JPG
    66.3 KB · Visningar: 133
  • aland2.JPG
    aland2.JPG
    42.7 KB · Visningar: 161
  • aland3.JPG
    aland3.JPG
    64.2 KB · Visningar: 174
Man kan ju nästan få ett intryck av att det gick fort där... :) Observera snön i kanten av banan på bild tre :D
 
Hehe, schysst Jass i panorama-baren!! :tummenupp
Jag gissar det var ni som satt vid scenen och diggade!!
 
Några till då, tror det blev över 1000 bilder!
 

Bifogat

  • aland4.JPG
    aland4.JPG
    86.1 KB · Visningar: 84
  • aland5.JPG
    aland5.JPG
    63 KB · Visningar: 77
Om jag säger gammal Husa med öhlinsgaffel, styrdämpare och blå fälgar + :drool.
Har jag rätt då?
 
Blade skrev:
Hehe, schysst Jass i panorama-baren!! :tummenupp
Jag gissar det var ni som satt vid scenen och diggade!!

Jag drog innan de började spela... men de andra satt kvar och släppte väder till grannarnas stora förundran :D Banan-diet är icke att förakta...
 
TomK skrev:
Ja, vi var väl fyra stycken om jag minns rätt: 658, 625 och två 525.

Hehe, tänkte avslöja dig där men då gick det inte.
Såg nämligen en med KTM-tröja som satt där. Jag gick dock efter 2 låtar. Orkade inte mer... :död
 
Blade skrev:
Hehe, tänkte avslöja dig där men då gick det inte.
Såg nämligen en med KTM-tröja som satt där. Jag gick dock efter 2 låtar. Orkade inte mer... :död

Det var Benny du såg med den färgstarka tröjan - jag satte mig nedanför trappan i väntan på att det blev dags för taxfree... vill inte lyssna på sånt där efter en hel helgs banåka och ståhej :3freak
 
Säg till när du fått alla bilder Tom.
Och jag tankar gärna dom via ftp eller om du hellre tankar upp dom till mig.
 
Nu finns alla bilder, bildsekvenser (det är jäkligt kul) och en filmsnutt på:

http://irt.slu.se/tomk/sm/vessingsboda04-1/

@Stefan: Tror inte man kan tanka hem allt rekursivt (har spärrar på servern), men hela originalmaterialet finns som zip:ad fil. Kan ladda upp det på din maskin vid tillfälle (ca 310MB) - bara att sända PM med detaljerna...
 
Vad tycker ni, :yoparty bumsen på bana eller är jag :kocko som ens försöker?
 

Bifogat

  • depå.jpg
    depå.jpg
    116.8 KB · Visningar: 455
  • kurva1vä.jpg
    kurva1vä.jpg
    101.7 KB · Visningar: 427
  • kurva3hö.jpg
    kurva3hö.jpg
    116.2 KB · Visningar: 63
  • kurva5.jpg
    kurva5.jpg
    117.7 KB · Visningar: 41
  • kurva5ut.jpg
    kurva5ut.jpg
    103.2 KB · Visningar: 47
  • 5igen.jpg
    5igen.jpg
    100.2 KB · Visningar: 41
Twin-Sprätt skrev:
Alla kan väl inte vara bäst å ha rena racehojar, huvudsaken är väl att ha roligt :hej

Men Jag har ju en RaceHusa som Jag lämnade hemma till förmån för bumsen...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top